starfish Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 I det siste har jeg lagt meg 05:00 og stått opp 15:00 ish. Så dette gjør vel meg til et B menneske... Second that!
Arctic Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 gamle mennesker er sånn.. de legger seg kl 8 om kvelden, står opp midt på natta og spiser middag kl 11... Du beskrev akkurat naboen min til punkt og prikke. :o
John Abrahamsen Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Siden B åpenbart er tøffest så sier jeg vi er det. Jeg passer ikke inn under noen kategorier uansett, noen går på skole her veit du , men i ferien er jeg våken om natta og sover så lenge sola er oppe. 8)
|Cipher| Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 B Hver kveld bestemmer jegmeg for og legge meg litt tidligere, så jeg kommer meg på skolen, men allikevel så ender det med kl 1-3 hver natt, det er ikke sunt for skolegangen. Stod opp kl. 16.30 i dag.. :oops: Gruer meg til skole igjen..
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Eg er B menneske så det holder! Bare se på de fleste postene mine.
zn00ker Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Mange som svarte etter at jeg gravde fram tråden gitt......... <--- stygge greia her irriterer meg nå! *Er litt trøtt, har nemlig ikke lagt meg ennå 8)*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå