mirene Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Jeg har en Maxtor DiamondMax 10 200GB IDE ATA/133 8MB cache 7200RPM Den er 1 uke gammel. Her om dagen så forsvant alle filene på den. Når jeg formaterte den i Windows XP så insisterer den på at den er på 28.5 GB Når jeg prøver å formatere den med Partitionmagic så får jeg følgende melding "error 4 bad argument/parameter" (partitionmagic indikerer at hardisken er på 194GB) Noen som hvet HVA som er problemet til denne disken ??
Rufati Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Ang sistnevnte problem les sticky på http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302
mirene Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 (endret) ok..kikket på den "sticky" uten at DET hjalp så mye. Jeg er ikke "grønn" når det gjelder data. Jeg har som sagt 8 andre Mator hardisker,slik som denne. Jeg vil gjerne vite hvorfor denne disken har slått seg vrang ! Endret 31. desember 2004 av mirene
CrZy_T Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Maxtor-diskene er jo VELDIG kjent for feil, så det er vel ikke umulig at denne har lagret sin siste fil... Har du sjekket hva Error 4 betyr i pqmagic sin KB? evnt lastet ned diagnoseverktøyet til maxtor?
que Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Hvorfor det er slikt får du nok aldri vite. Prøv maxtor sin disktest, og evt retuner disk i forhold til garantien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå