Same- Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Kan noen fortelle litt mer om disse auksjons husa? Hvor er de osv.
Blib Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 De er i de fleste større byer som Ironforge og Orgrimmar. Ikke i Stormwind tho. Spør vaktene i byen
uberhunter Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det er kun i Orgrimmar og Ironforge tror jeg :-) Et for hver faction, tror at det er siden det ikke skal bli altfor mye abuse av auction-huset (som om det ikke er det fra før)... Folk må gå, fly, ta båt eller samma f*, og det tar tid...
M@R7!N Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Kjøpte ingen våpen på AH i beta jeg Kjøpte bare i butikk osv :S Hvordan er prisene i forhold til vanelig "forretninger" ? Endret 1. januar 2005 av M@R7!N
PcT Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 veldig mye billigere.. du får et 10 ganger bedre våpen/armor for samma pris.. ALDRI kjøp weapon/armor fra vendor
Blib Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 off topic: hvor får man kjøpt WoW? Elkjøp, SpaceWorld og alle andre spillbutikker vel? Når spillet kommer ut vel å merke
Qwert123 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) er de noen som vet vor mye månedsprisen kommer på? EDIT: beklager la ikke merke til emnet lengre nede... Endret 1. januar 2005 av JaWa
uberhunter Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 nei.. er et i TB og Hmm jeg fant ikke auction-house når jeg letet etter det i TB... Spurte vakten og han sa at jeg måtte til Orgrimmar. Sikker på at det ikke er bank du mener?
Radhoo Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Det er et AH i Tenaris også. Den er for begge sidene. Det var hele 6 ting du kunne by på sist jeg sjekka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå