Edstro Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Eg har nå condition zero og med det så fulte der med counter-strike. Eg har hørt at der er noe som hetter counter-strike 1.6! Er dette en slaks oppdatering? Eller er dette et gratis cs? Hjelp!
TheDarkListener Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) 1.6 er den cs versjonen som kom før cz. Edit: Har du cz key er det gratis. Endret 29. desember 2004 av TheDarkListener
Edstro Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 (endret) Eg har condition zero key! (Lovelig) Så vor kan eg laste ned cs 1.6? kan du gje meg en link? Endret 29. desember 2004 av eddielie30
banantiss Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 last ned steam her steam instaler det, lag ny accont trykk på "play games" dobbel klikk på counter strike
whom Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Vordan skal eg gjøre det? Hva med å prøve før å stille spm? Så hjelpesløs kan du virkelig ikke være...
Edstro Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Eg har allerede en konto kofor skal eg lagge en nye? Det er ikke lov og bruke 1 key på 2 kontoer.
whom Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) Eg har allerede en konto kofor skal eg lagge en nye?Det er ikke lov og bruke 1 key på 2 kontoer. Utfør trinn 3 av banantiss da. Endret 29. desember 2004 av Deuz
Never_Ever Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Eg har allerede en konto kofor skal eg lagge en nye?Det er ikke lov og bruke 1 key på 2 kontoer. Hvis du har en steam-konto, bruker du denne. last ned cs1.6 fra "play games". Det blir feil å si at det ikke er "lov" å bruke en key på to kontoer også. Det går rett å slett ikke an...
Edstro Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 (endret) Starte counter-strike? Ja der kommer ikke opp at eg kan legge inn 1.6 etter at eg har startet det. Er det ingen som har en link til 1.6 sånt at eg kan laste det ned også innstallere det? Eg har en steam konto og på den så har eg registrert min key. Eg ser ikke counter-strike 1.6 i menyen play games. Derfor spør eg om en link. Eg har det vanlige counter-strike inne på play games menyen. Endret 29. desember 2004 av eddielie30
whom Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Vordan skal eg gjøre det? Hva med å prøve før å stille spm? Så hjelpesløs kan du virkelig ikke være... Trekker tilbake det jeg sa Neida men liten forklaring... Det finnes ingen link der du kan laste det ned. Det må gjøres gjennom Steam. Under Play games, så ser du en liste med spill. De grå\grønne\uleselige er ikke tilhjengelig, enten fordi du ikke har lastet dem ned eller ikke har krav på dem. Her bør du finne "counter strike" dobbelklikk på denne og last ned
Edstro Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 (endret) Under listen min så står counter-strike og den er ikke grå. Når eg klikker på counter-strike under play games. Så kommer der opp preparing to play counter-strike så starter det. Der kan eg velge new game osv... Va nå? Den eneste grunnen til at eg vil ha 1.6 er at eg har hørt at der kan man legge til boter i spillet. Endret 29. desember 2004 av eddielie30
LoS Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Det ser jo faktiskt ut som om du har CS1.6 da, for det står bare Counter-Strike i steam. Så det er bare å spille det. Boter får du tak i ved å søke etter zbot på google, og følge innstruksjonene der
Lolert Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 men for svarte a folkens!!!! han har ikke steam!! derfor gi han denne linken til www.steampowered.com. Du må ha steam(linken på linnja over) for å få 1.6. når du da har instalert steam, så bruker du cd\steamaccounten din til å logge på steam. Der trykker du på play games og dobbelt klikker på counter strike. Lett. hvis ikke du greier det nå, så er du skikkelig tafatt!
Edstro Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Vis du hadde lest så hadde du fått med deg at eg har både steam konto og steam.
Trygve Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Vis du hadde lest så hadde du fått med deg at eg har både steam konto og steam. Har du registrert cd-keyen din i Steam?
Edstro Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Det ser jo faktiskt ut som om du har CS1.6 da, for det står bare Counter-Strike i steam. Så det er bare å spille det. Boter får du tak i ved å søke etter zbot på google, og følge innstruksjonene der Takk for det.!!!! ;) Tester det eg!
banantiss Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) var det så utrolig vanskelig? Endret 29. desember 2004 av banantiss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå