Gå til innhold

HUGOSON, Godt kjøp eller billig skrap?


radivx

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en større flatskjerm. Jeg har for tiden en 17" LCD PC skjerm, men dette er ikke det helt store når jeg har kompiser på besøk og skal se en film eller to.

 

HiFi klubben har denne til 15000kr:

http://www.hifiklubben.com/no/produkter/bi...TV.htm?id=5442#

 

Vet at det ikke blir like lekkert å se ett PC bilde på en 30" med den oppløsningen. Men er denne TVen god til å være TV, eller er den noe billig skrap?

Endret av vidiware
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Disse skjermene er tilgjengelige i Hifiklubbens lokaler slik at en kan sjekke dem ut selv. Personlig ble jeg meget skuffet over innsynsvinkelen da jeg var innom og tok en rask titt på 30-tommern.

 

På en annen side har jeg handlet mye hifi på klubben og har stor tro på at det man får der, ihvertfall ikke er det dårligste på markedet.

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg ventet en stund med å kjøpe lcd/plasma tv. Har sett en god del. Og alt for ofte er bildet for dårlig. Farger flyter inn i hverandre og det er veldig uklart. Hadde jeg trengt tv akkurat nå ville jeg nok heller funnet meg en Loewe Mimo 32". Er du heldig finner du den på salg, da det vel er en utgående modell. Har sjelden sett så bra bilde på vanlig tv. I tillegg er den pen å se på. Eventuelt kan du jo vurdere projektor. Stort bilde gir skikkelig filmopplevelse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...