Gå til innhold

blligst mulig bærbar


deep750

Anbefalte innlegg

hei.skal kjøpe bærbar til lillesøstera mi. hu studerer i utlandet, og trenger derfor en lappis. kravene er ikke store, da den skal brukes til å surfe litt, skrive og se på film. i tillegg ønskes det at den er lettest mulig. ingen ulempe om den støyer lite.

 

jo billigere, joo bedre

 

takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun får vel igjen momsen tror jeg hvis hun flytter toppen 3mnd etter hun får bærbaren, tror det eneste hun trenger å gjøre er å vise bærbaren og kviteringen for tollen og forklare "problemet".

 

(Trenger ikke å være akkurat slik, men det er iallefall mulig å få tilbake momsen, eller var det havparten av den?)

Lenke til kommentar
Dette er vel noe av det billigste du finner. Antar den funker helt OK!

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302734&cks=PRL

 

edit: Litt tung da. Ved å gå opp en tusenlapp blir utvalget større og det er mulig å finne en meget bra PC til dette bruksområdet.

Ville nok anbefalt deg erikindre's råd, skal man se film så holder det ikke med de gamle laptopene for der er grafikkortene for dårlige, spesielt til divx.

Denne er og veldig støysvak. Og prisen er lav.

Lenke til kommentar
Dette er vel noe av det billigste du finner. Antar den funker helt OK!

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302734&cks=PRL

 

edit: Litt tung da. Ved å gå opp en tusenlapp blir utvalget større og det er mulig å finne en meget bra PC til dette bruksområdet.

Ville nok anbefalt deg erikindre's råd, skal man se film så holder det ikke med de gamle laptopene for der er grafikkortene for dårlige, spesielt til divx.

Denne er og veldig støysvak. Og prisen er lav.

Hvilke gamle laptoper sikter du til? Skjermkortet betyr omtrent null og niks når du skal se divX. Jeg kjørte fint divX på min gamle celeron 700....

Lenke til kommentar

mange gode forslag.

 

om søstera di studerer i utlandet... få hu til å undersøke priser der... norge er ikke så billige... (har noe mer sikkerhet her... men burde gå fint om hu bor å studerer der ute.... men kjøp noe som også er i salg her hjemme)

skal be henne sjekke prisene der, men hu har veeeldig lite peil på hva hun skal se etter, det kan derfor bli litt vanskelig. dessuten kan hun ha behov for "æøå". men skal be henne sjekke ut dette, hvis det er stor forskjell på pris.

hun er forresten i Polen

Hun får vel igjen momsen tror jeg hvis hun flytter toppen 3mnd etter hun får bærbaren, tror det eneste hun trenger å gjøre er å vise bærbaren og kviteringen for tollen og forklare "problemet".

 

(Trenger ikke å være akkurat slik, men det er iallefall mulig å få tilbake momsen, eller var det havparten av den?)

skal sjekke opp refundering av momsen. da kan jo pc'n bli ganske billig :)

Lenke til kommentar
Hva med dell?

Har sett på denne selv : http://www1.euro.dell.com/content/products...c=no&l=no&s=dhs

6488 ferdig levert....

 

trenger noen meninger om den.....

bare jeg får den på trådløst nettverk så er den ok for meg.

"julegave" til dama :cool:

Ikke mobile CPU. D.v.s mye støy, varme og lav batterilevetid. I tillegg er den sikkert relativt tung.

 

Dell vil jeg av div. årsaker ikke anbefale. Dårlig service og et byråkrati uten like. Jeg kjenner folk som har levert inn PC'er på garanti som har gått i skytteltrafikk mellom norge, sverge og england, dette har tatt flere måneder. I tillegg har de fått krav på flere tusen kroner uten at de har bedt om å få reparert noe som helst.

 

Hold deg til mindre, servicevennlige (web)butikker i norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...