Gå til innhold

Hvordan kan jeg feste ny skjermkortvifte?


Anbefalte innlegg

Har en defekt skjermkortvifte som er festet med lim/dobbelsidig teip. Den nye viften jeg har, har ingen slik lim/teip på seg, bare to festedingser i hjørnene, og det er ingen hull til dem på skjermkortet. Kan jeg da bruke en eller annen form for teip eller lim for å feste denne viften, eller må jeg få tak i en vifte som kommer med denne teipen/limen ferdig påsatt? Hvis jeg kan feste den med teip/lim, hvilken type kan jeg bruke da?

 

Skjermkortet er et Creative GeForce2 MX-400 som er med i Personal Cinema pakken.

 

På forhånd takk.

 

Vegard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja prøvd med dobbelsidig teip du

 

du kan feste det med festedingser igjennom korte (viss deter hul i korte) eller så kan du bruke litt i kanten og kjølepasta i motten eller noko slikt. det finnest og atric silver med lim i som koster ein del

Lenke til kommentar

gjør som meg, jeg kjøpte en ny vifte med klips (EKL ettellerannet) borret to hull i kortet og satt den fast (ikke borr over noe som du ikke burde kutte av) det funker greit det

 

kortet mitt er et GeForce 256 PRO, det funker sikkert like greit på GF2

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-07 14:12, AnDis skrev:

Hva har man limpistol til? Eneste problemet da er hvis vifta stopper som den gjorde på meg ;D core'n ble så varm at limet ble flytende igjen og kjøleribba løsna litt fra core'n(VARMT) ;]


Den dagen du får varmeledende og ikke varmeisolerende lim til limpistolen så kan det jo være en god ide. Men foreløpig har ikke jeg sett det. :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...