Gå til innhold

Problemer med Samsung D500 (sms -> lagring)


ChrZZ

Anbefalte innlegg

Hmm... Er det bare jeg som er blind (retorisk spm), eller er det ingen funksjon i Samsungs nye flaggskip D500 mulig å velge at alle innkomne meldinger (sms) blir lagret på mobilen og ikke simkortet?

 

Jeg ser jo at mobilen fint kan lagre 200 meldinger (i 'minnestatus'), men det hjelper da lite hvis den ENESTE muligheten for å gjøre dette, er å *overføre de meldingene jeg vil ha på mobilen én etter én*. Jeg har trålet gjennom brukermanualen og nettsteder, og fant på noen forum (få forum om denne, siden det er en ny tlf) at flere andre hadde problemer med dette (og ingen løsning).

 

Noen her som har samme problem eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har satt opp standardlagring som nevnt over, og det virker her både for meldinger og kontakter.

 

MEN: Tillater meg å legge til ny problemstilling i tråden:

 

Er det ingen måte å se KLOKKESLETT på meldinger i innboksen? Finner ikke noe i dokumentasjonen, men aldri brukt en mobil som bare lar deg se dato (i utboks ikke det en gang) på meldingene.

 

Klokkeslett står jo i meldingen på "forsiden" men når du har klikket forbi den (og browser videre medlinger inne fra innboksen) er jo den informasjonen tilsynelatende borte.

 

Stemmer dette, og er det sånn på alle Samsung?

Endret av Rookie
Lenke til kommentar
Jeg har satt opp standardlagring som nevnt over, og det virker her både for meldinger og kontakter.

 

MEN: Tillater meg å legge til ny problemstilling i tråden:

 

Er det ingen måte å se KLOKKESLETT på meldinger i innboksen? Finner ikke noe i dokumentasjonen, men aldri brukt en mobil som bare lar deg se dato (i utboks ikke det en gang) på meldingene.

 

Klokkeslett står jo i meldingen på "forsiden" men når du har klikket forbi den (og browser videre medlinger inne fra innboksen) er jo den informasjonen tilsynelatende borte.

 

Stemmer dette, og er det sånn på alle Samsung?

Altså, du gikk i kontakter, og valgte at 'telefon' er standardvalg? Hmm... Den står det på det her også. Jeg har prøvd å sette til mobil og tilbake, men virker ei... :(

Isj... Har snakket med El-kjøp der jeg kjøpte mobilen og de skulle høre mer Samsung om det har kommet noen SF-oppdateringen.

 

-Kommer tilbake med mer-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...