Zyko Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Kan jeg få noen servere som støtter den nyeste versjonen.... Klarer ikke finne noen
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Håper du mener rom?! trur neppe noen er villige og gi bort vt server.
Zyko Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 Håper du mener rom?! trur neppe noen er villige og gi bort vt server. Sikkert... Et sånn sted eg kan snakke
Zyko Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 Hallo?? Få et svar da folk.... Er vell ikke så vanskelig
Iminzilion Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 jeg har kansje. men har kun 1024/256 linje. så jeg er ikke sikker på hvor mangen jeg kan ha online på den. så jeg holder på å teste den ut disse dager. kan gi beskjed viss jeg har plass til flere
Zyko Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 jeg har kansje. men har kun 1024/256 linje. så jeg er ikke sikker på hvor mangen jeg kan ha online på den. så jeg holder på å teste den ut disse dager. kan gi beskjed viss jeg har plass til flere Ok... Gi meg adressen eller IP'en da, så kan vi sjekke om den tåler en til
InsertNumLock Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Zyko, det er vel bare til å sette opp en server selv. Har du adsl så funker det fint. Finner Server client på ventrilo.com
Zyko Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Zyko, det er vel bare til å sette opp en server selv.Har du adsl så funker det fint. Finner Server client på ventrilo.com Fant d faktisk ut Men takk for hjelpen anyway
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå