Gå til innhold

Mus som passer best til spilling av cs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv mener jeg at man kan bruke alle typer mus til cs, bare du er vandt til musen din woot.gif

selv bruker jeg en mx 900, for noen er den kanskje litt tung men jeg synes den er helt grei til cs.

Skrevet (endret)

Blir støtt og stadig eid av folk som har dårligere (teknisk) mus eg meg, så det er en smaksak. Kan derimot anbefale MS IntelliMouse 3.0 og Razer DiamondBack. Har begge og bruker sistnevnte.

Endret av Dandar
Skrevet (endret)
e.t greit at du har ei kjempe mus som er av det beste du kan få tak i..... men du overdriver litt med de razer musene dine... jeg tror ikke han kommer til å treffe huet så utrolig mye mer om han kjøper en mus som har et par hundre dpi mindre :hmm:

hah var da ute etter musen som er _best_ ?

og jo, man treffer hodet bedre med en bedre mus.... :roll:

Alle mus av nyere sorter kan man bli vandt, og drivest med formen på.

Dermed er det balansen, og det teknologiske som har mest å si når man setter 2 mus opp mot hverandre.

Har selv hatt mx500, som er tilnærmet lik mx510, men valget falt fort på Razer Viper når jeg skulle ha ny.. Viperen er nå byttet med en diamondback.

Min tanke om at de beste CSspillerene bruker gamle og utdaterte muser, er at når de har gamet 12/24 hvert eneste døgn i 5 år, kan det ta måneder, og tilogmed år å bli vant med en ny. + at de ofte har sponsoravtaler...

EDIT: selvfølgelig har det mest å si at man blir vandt med musa..

Men det er bedre å bli vandt til en god mus, en en som er dårligere?

Endret av E.T
Skrevet

men det høres jo ut som razer diamondback er enhver n00bs ingangsport til å bli pro........ blandt det beste musene man kan få, tror jeg kun det er formen som er det store spørsmålet (som er smak og behag)....

Skrevet
men det høres jo ut som razer diamondback er enhver n00bs ingangsport til å bli pro........ blandt det beste musene man kan få, tror jeg kun det er formen som er det store spørsmålet (som er smak og behag)....

Virkelig?

Han spør jo bare om hva som er den beste musen?

Og jeg svarer me det som betegnes som den beste, ut fra det teknologiske... Resten er rent subjektivt...

Men altså, om man går fra en mx510, til en razer diamondback, er det jo ikke snakk om mer enn en 0,5% - 1% "skillsforbedring" (om det er så mye engang)

Skrevet
Selv mener jeg at man kan bruke alle typer mus til cs, bare du er vandt til musen din woot.gif

selv bruker jeg en mx 900, for noen er den kanskje litt tung men jeg synes den er helt grei til cs.

:yes::yes::yes::yes: HELT ENIG!!! :yes::yes::yes::yes:

:yes::yes::yes::yes: MX900 RULER :yes::yes::yes::yes:

Skrevet
MX300 er garantert den beste musa til å spelle cs med :thumbup:

Jøssenam. Er faktisk helt enig :). Har ikke prøvd så mange andre, men mx300 er den jeg har og er dermed ekstremt vant til den.

Skrevet

jeg kjøpte med en razer diamondback og en steelpad s&s musematte. Jeg er meget fornøyd med dem. Var litt uvant i begynnelsen, men når man blir vant med musa, så får du bare en herlig følelse. Musa er rett og slett genial :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...