Gå til innhold

Varemangel i webshoppene


Anbefalte innlegg

Det er sikkert ikke bare meg som har oppdaget at webshop "hyllene" er skrapet for innhold her i Norge, har ikke sjekket med Sverige og Danmark ennå.

 

Jo, Komplett.se er også like tomt.

Det er bedre på Komplett i England.

I Nedeland er det ca. 50/50

Norek er like tomt.

 

Er etterspørselen så stor?

Så hva kommer det av?

Klarer ikke produsentene å lage nok?

Er Norge storbrukere av datakomponenter generellt?

 

Er det noen som har erfaring med webshopper i andre land/landsdeler?

 

Fortsatt god romjul :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er etterspørselen så stor?

fått med deg hvilken dato det er eller?

 

er jo tid for varetelling nå. de fleste gjør vel den før de får inn lass på lass med nye varer. er nok ikke lenge før lagre og nettbutikker bogner med varer igjen.

 

edit:når det gjelder det nyeste og råeste er det jo som oftest 'papirlanseringer' først som gjør at man fortsatt må smøre seg med en god porsjon tolmodighet før man faktisk får kjøpt varene. kan virke som det til tider er problemer med 'state of the art' varer (eks x800xt pe), hvor man ikke får produsert mange nok brikker med gode nok spesifikasjoner?

Endret av Peder82
Lenke til kommentar

...ja - det er mye tomt nå for tida. Skulle ha meg en Zalman Reserator 1... endte opp med utstillings-eksemplaret til Datakjeden... nåja - det gikk bra til slutt. Nesten tomt i hele Europa for den saken.

 

Så - måtte jeg bestille noen greier fra Mulitcom... å hjelpe meg... årsaken var at de var eneste butikk som kunne levere Antec Phantom vifteløst PSU (et absolutt råskinn for å ha det sagt...)... så for å slippe for mange oppkravsgebyr bestilte jeg en del andre ting som jeg skulle ha... deriblant et hovedkort...

 

det varte og det rakk - jeg fikk ordrebekreftelse med en gang .... skulle sendes ut den 9 desember... men neida - ingen ting hendte... så en liten email til dem... De svarte (som sikkert sant var) at de ventet på hovedkortet...

 

...men det stod da vitterlig at de hadde det på lager....

Lille julaften fikk jeg hentet sendingen.

 

Moral:

Lagerlisten til Multicom er ikke til å stole på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...