potetgullmannen Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) systemet er kjempebra hvis du har adsl++ betalinga var smertefri og tok 2 min.. hadde pre-loada og fikk spilt spillet 15 min etter release Endret 2. januar 2005 av potetgullmannen
Wooho Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Kan noken fortelle meg nøyaktig ka som følger med denne boksen ? Trur ikkje eg kan stole på det Elkjøp skriver... På forhånd takk! Edit: Hehe, beklager! Men får eg med CD-Key til Counter Strike 1.6 også i denne pakken ? Fikk denne boksen i dag så kan like godt legge ved et bilde som forlklarer hva som følger med. No biggy men den boksen som følger med er ganske stor. Veldig stor matpakke! Søren bildefilen er for stor til å lastes opp. Damn Men uansett om du har lyst å hive 600kr på bordet for ei T-Shirt og HL- Sorce er vel opp til deg! Endret 3. januar 2005 av Wooho
Kim Roger Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Bare HL: source alene er jo verdt de 200 ekstra kronene. (sett ut i fra at den vanlige half life2 pakka koster 400) Og den t-skorta er jo noe du stolt kan vise frem til vennene dine, når det er en heftig diskusjon om hvem som er den største Gordon-fanen i gata
abducted Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hehe, beklager! Men får eg med CD-Key til Counter Strike 1.6 også i denne pakken ? du får ikke 1.6 med hl2 bare de nye spilla.. jeg fannt ut det
rakfisk Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 (endret) Kan noken fortelle meg nøyaktig ka som følger med denne boksen ? Trur ikkje eg kan stole på det Elkjøp skriver... På forhånd takk! Edit: Hehe, beklager! Men får eg med CD-Key til Counter Strike 1.6 også i denne pakken ? Fikk denne boksen i dag så kan like godt legge ved et bilde som forlklarer hva som følger med. No biggy men den boksen som følger med er ganske stor. Veldig stor matpakke! Søren bildefilen er for stor til å lastes opp. Damn Men uansett om du har lyst å hive 600kr på bordet for ei T-Shirt og HL- Sorce er vel opp til deg! Har allerede bestillt denne "matboksen" og får vel den iløpet av veka. Men eg er veldig utålmodig ^^ Kunne du sendt bildet på MSN elns ? Edit: Eg betalte 499,- på elkjøp netthandel, ikkje 600,-. Endret 3. januar 2005 av ZerkhaN
rakfisk Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Hehe, beklager! Men får eg med CD-Key til Counter Strike 1.6 også i denne pakken ? du får ikke 1.6 med hl2 bare de nye spilla.. jeg fannt ut det Do'h !
Axdahl Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) ehm... er litt forvirra her.... man får med dod: source i collectors edioton... tar jeg veldig feil eller har jeg forstått? også er det et par andre ting... hvor får man kjøpt half life 2 silver?? det høres bra ut, man får med alt, og ja, jeg driter i t-skjorten. alt man kan gjøre med den er å vise fram til alle sammen i gymmen hvor nerd man virkelig er, eller å gi en 3 sekunders latter på neste lan... jeg vil gjerne skaffe meg hl2 og jeg vil ha med dod: source... hva er den enkleste løsningen, og eventuelt billigste for meg da?? tusentakk hvis noen gidder å hjelpe meg!!! (håper jeg ikke fornærmet noen med t-skjorten.... ) EDIT: kremt.... jeg leste det som stod på side 2, så nå forstår jeg.... men jeg har ikke mastercard eller visa.... ehm... så det kan bli litt vanskelig det derre steampowered kjøpe greia.... så den eneste måten jeg kan skaffe meg hl2 inkludert dod: source med er å kjøpe denne collectors edition?? jaja... plis svar noen Endret 3. januar 2005 av Axdahl
Wooho Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Kunne du sendt bildet på MSN elns ? Går fint det! Uansett hvorfor har filstørelsen krympet helt til kun lusne 256KP Før var det vel 41MB hvis jeg husker rett!
rakfisk Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Kunne du sendt bildet på MSN elns ? Går fint det! [email protected]
Clerion Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ka med Day of Defeat da? Følger ikkje det med ? Må du ha en extra CD-key til det ? Da må man kjøpe enten bronze, silver eller gold pack tror jeg
MindTooth Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Har posta en post før jeg leste denne . Det jeg lurer på er: 1.Man trenger ikke DVDen får å spille? 2.Kan man laste ned ifra Steam, uten å reinstallere ifra DVDen? 3.Og, er det mulighet får å kjøpe DOD:S og VALVe Back Catalogue senere, når man har kjøpt HL2: CE først? Takker for alle svar...
MindTooth Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 EDIT: kremt.... jeg leste det som stod på side 2, så nå forstår jeg.... men jeg har ikke mastercard eller visa.... ehm... så det kan bli litt vanskelig det derre steampowered kjøpe greia.... så den eneste måten jeg kan skaffe meg hl2 inkludert dod: source med er å kjøpe denne collectors edition?? jaja... plis svar noen Du får bare DOD:S gjennom å kjøpe Silver- eller Goldpakken på Steam. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå