Gå til innhold

Bluetooth headset til PC?


Anbefalte innlegg

Har en stund nå vært på utkikk etter et Bluetooth headset til min pc, men har ikke klart å finne noen aktuelle. Headsettet skal brukes til gaming etc. Gjerne med mic, men intet krav. Har allerede en bluetooth hub stående som jeg kjører tastatur og mus på.

 

Er det mulig å få tak i et slikt headset? Isåfall hvor?

 

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant bare bluetooth headset beregnet til mobiltelefon der. Er ute etter et helt ordinært headsett til pc bruk. Kan ikke skjønne at dette ikke finnes. Det finnes jo flust av trådløse headset til pc bruk, men ingen av de jeg har funnet baserer seg på bluetooth teknologien. Vil nødig ha nok en duppeditt stående på pulten for å støtte frekvensområdet som disse headsettene benytter seg av når jeg allerede har en bluetooth hub som jeg er godt fornøyd med.

 

Er helt enig i at et kablet headset er MYE bedre, men det er utrolig digg med trådløst når du sitter hjemme. Har allerede et bluetooth tastatur og mus og det funker sup!

 

Når jeg skal på LAN så er det ikke verre enn at jeg tar med meg mitt kablede KOSS headset som jeg bruker idag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har et Logitech Bluetooth Headset som jeg gjerne skulle fått til på PCen, men det ser ikke ut til at Windows støtter Headset via Bluetooth. Den finner Headsetet men da med ikon av en mp3 spiller... :(

 

Jeg har sjekket med Logitech sine hjemmesider og der står det frekt nok i innledningen til produktet at den kan brukes med kompatibel telefon eller bluetooth PC.... :nei:Logitech Mobile Pro Headset

 

Klar tale hvor som helst. Kvitt deg med ledningsrotet og bruk Logitech Mobile Pro™ Headset sammen med Bluetooth-mobiltelefon eller Bluetooth-pc.
:hmm:

 

Ser ut til at den fungerer med Mac OSX :thumbup: På tide å skifte ut Lilleblaut :yes: Men nå skal akkurat det sies at jeg har ikke ett behov som tilsier at jeg trenger den programportefølen til lilleblaut, og med G5 og Lilleblauts egen Windows simulator så er det ikke noe problem :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...