Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det var en gul trekant som var foran en høyblokk eller skyskraper.så var jeg på toppen av bygningen og der var det en fallskjerm,kult..nå hopper jeg :D

Skrevet (endret)

Folkens, det finnes en tråd som er dedisert til San Andreas screenshots. Post heller SA bildene der. ;)

Fra BF2-demoen.

Her styrer jeg motorbåten, og laget mitt sitter oppi, i det vi farer inn i fiendtlig territorie for å sabotere artilleri kanonene deres. :cool:

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Kommer sprettende med en Need for Speed Underground 2 Screener :D

leka meg med hydralics under start, ser temmelig fett ut :love: , virka som akselerasjonen ble litt bedre oxo :hmm:

Eksisterer vel ikke en egen tråd for NFSU2 Screenere? :roll:

post-189-1118880446_thumb.jpg

Skrevet
[iC' date=15/06/2005 : 18:20] Folkens, det finnes en tråd som er dedisert til San Andreas screenshots. Post heller SA bildene der. ;)

Fra BF2-demoen.

Her styrer jeg motorbåten, og laget mitt sitter oppi, i det vi farer inn i fiendtlig territorie for å sabotere artilleri kanonene deres. :cool:

Hei du! det finne faktisk en tråd som er desidert til BF-2 screenshots. Post heller BF-2 bildene der. ;)

Skrevet (endret)
*bildet*

Det bildet postet du jo på forrige side også..

Er ikke noe poeng å poste samme 2 ganger..

Dessuten kan dere poste alle slags screenshots her.. San Andreas og BF2.

Motocross Mania:

bru8yn.th.jpg

Endret av Steina
Skrevet

Har tatt fram den gamle klassikeren; GTA: Vice City. Lasta ned Deluxe Mod, se så fint det ble. :grin:

PS: Nytes best med Opeth, Megadeth og klassisk musikk på mp3-radioen der. :love::D

post-189-1119055675_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Fra en liten stupekonkurranse jeg og Flyboy hadde i BF2-demoen:

1.

Som dere kanskje ser, holder jeg detonatoren til to C4-bomber som jeg har lagt ut rett under føttene til Flyboy.

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...