Gå til innhold

xbox chippa noen spill man skal ungå live?

mobilfreek

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst til å kjøpe meg chipp til xbox er det noen spill man burde ungå å spille live som man blir banna for?? og hvilke spiller vet bare om fifa 2005 og halo 2 men de har jeg jo alerede

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dersom du ikke bytter harddsik blir du (pr dags dato) ikke bannet fra live om du setter inn en chip som er deaktivert når du er på live. Har du vært på live etter sommeren 2004 blir du bannet fra live om harddisken byttes og du kobler deg til live.

Edit: og for å svare på spørsmålet ditt: om du følger oppskriften over spiller det ingen rolle hvilke spill du spiller.

Endret av roolf
Skrevet (endret)

Og du kan ikke spille de spilla du har på harddisken på Live, kun fra dvder, just to clarify ;)

Edit: Og ja, som roolf sier, du blir banna uans samme hvilke spill du prøver å koble til xbl med så lenge du har chip aktivert.

Endret av _LA_
Skrevet

Nja, det er jo riktig det. Men jeg hadde xbox live før og ble naturligvis bannet med en gang. Men så kjøpte jeg et nytt abb. på xbox live og fyrte opp. Laget nytt brukernavn osv. Da funket det fett å spille, selvom spillet lå på harddisken og allting. Tror det har noe med at xbox live sjekker hden din første gang, og så neste gangene du logger på sjekker den om det er noen størrelseforadringer på harddisken. Så om du får ny hd må du vel kjøpe nytt live abb. igjen. Men det finnes jo andre alternativer som er flittig brukt.

Skrevet (endret)
Nja, det er jo riktig det. Men jeg hadde xbox live før og ble naturligvis bannet med en gang. Men så kjøpte jeg et nytt abb. på xbox live og fyrte opp. Laget nytt brukernavn osv. Da funket det fett å spille, selvom spillet lå på harddisken og allting. Tror det har noe med at xbox live sjekker hden din første gang, og så neste gangene du logger på sjekker den om det er noen størrelseforadringer på harddisken. Så om du får ny hd må du vel kjøpe nytt live abb. igjen. Men det finnes jo andre alternativer som er flittig brukt.

Dersom du spiller et spill fra harddisken over Live så skal du bli bannet. Poenget er at du må ha modchippen på for å få til å spille fra harddisk. Om du kobler deg til Live med modchippen på vil du bli bannet.

Derfor tror jeg ikke det du skriver er riktig. Dessuten hjelper det ikke å skifte gamertag (abonnement) dersom du blir bannet. Det er xboxen som bannes, ikke kontoen din. I det hele tatt er det mye som ikke stemmer i posten din.

Det med andre alternativer er imidertid riktig.

Endret av roolf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...