Gå til innhold

PIII-850 PROBLEM! =(


Bertil

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp en PIII-850 i håp om å kunne klokke den opp til ihvertfall 997 sånn rimelig problemfritt.

 

Jeg prøvde først å forandre frontbusen til 110. Det oppsto da et problem; når windows er ferdig å laste kommer en feilmelding opp: "Det oppstod en feil i systemregisteret, windows starter nå på nytt for a fikse det" (sånn halveis ordrett gjengitt). Javel, vi restarter og ser hva som skjer... Det windows da gjør for å løse problemet er å hente fram en backup av denne systemfilen og dermed skjer det samme neste gang, og gangen etter det osv.. grrrr. Problemet oppstår hvis jeg bruker en annen frontbus enn 100.

 

Jeg har prøvd å flashe biosen men det hjalp ikke. Men det virker som dette kan være et slags softwareproblem... Kanskje en reinstall av windows hadde hjulpet? Men det er jo så mye pes... Hvis noen har en smart ide om hvordan dette kan løses (helst uten å formatere harddisken) så blir jeg veldig glad! Men hvis noen tilfeldigvis VET at det er bare å reinstallere windows så må jeg vel det da... Jeg blir fornyd bare jeg får klokka processorn jeg. Pliz help meeeee! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...