rønning Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Søstra mi fikk dataspillet De Utrolige til jul, men det dukket opp et lite problem som jeg ikke skjønner bæret av...Det går greit å legge inn spillet, men det er når jeg skal starte det det skjærer seg..Først kommer det opp en "boks" der du skal angi skjermoppløsning++, deretter trykker man "Spill".. Da kommer det opp et "laster inn"-bilde...når skjermbildet viser at det er lastet ferdig høres det et "klikk" i skjermen, samme lyden som når skjermen slår seg på når du starter maskinen, og du kommer tilbake til skrivebordet...Spillet virker ikke.. Men dette problemet er bare på søstra mi sin pc, på min går det bra, men det er ingen ting som tilsier at det ikke skal virke på søstra sin,pc'n takler systemkravene greit...Noen som kan hjelpe meg?
rønning Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 (endret) sorry at jeg bumper, men jeg trenger virkelig hjelp med dette.. Endret 26. desember 2004 av rønning
Mr.Garibaldi Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 sorry at jeg bumper, men jeg trenger virkelig hjelp med dette.. Og hva er forskjellen mellom din og din søsters pc? Er driverne oppdaterte? Mal-/Ad-ware infisert? Bakgrunnsprogrammer som blokker? Skjermkort på maskinen, oppløsning dere prøver å spille på etc... Evt. har du tatt en titt på forumet til de som har laget/distribuert spillet? Kanskje det er noen tips der...
rønning Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Det er en del forskjeller,min er betydelig større, men specsene på søstra sin er bra, og den skulle ikke hatt noen problem med å kjøre spillet i følge systemkravene.. Har prøvd alle mulige skjermoppløsninger på pcn, men ingenting gjør noen forskjell..Vet ikke hvilke drivere som kan mangle på hennes pc heller, er brukbart ny, og har ikke opplevd dette før.. Står ikke noe på hjemmesidene til produsenten heller, det er vel såpass nytt at det ikke har kommet noe enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå