Joggi Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Står fast i hd2 Har kommet til det punktet at jeg skal inn i en borg til tyskere der jeg er utkledd som en tysker. Skal få kontakt med en dame. Soldatene har akkurat lastet av en lastebil jeg har kommet med og jeg skal da komme meg over en gårdsplass eller noe for å komme videre. Selv om jeg er i tysk uniform så kan dem fremdeles se at jeg er fienden når dem ser rett på meg og er nerme nok. Problemer er at jeg bli oppdaget med en gang hele tiden og oppdraget er mislykket. Hva kan jeg gjøre for å komme meg videre?
Shotgun Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Nå er det en liten stund siden jeg gikk igjennom det spillet. Men hvis jeg ikke husker helt feil, så må du legge igjen ryggsekken din før du går ut på den åpne plassen. Men den åpne plassen, mener jeg der lastebilene står. Gjør du dette, så tror jeg du skulle få gå uforstyrret rundt. Ryggsekken kan du plukke opp før du forlater borgen. I tilfelle du hadde mye verdifullt i den mener jeg...
steffis_11 Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Du må gå tilbake til det rommet du startet i! Da kommer det to tyskere inn og du sier de skal laste de kassene som står langs veggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå