Gå til innhold

trenger Skjermkort oppgradering


j0k3r

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9018234

gsn: Uansett opererer 6800LE med laverer minne(700) og core(325) noe som ikke rettferdiggjør 256bussen. Her er også et par andre ting som spiller inn, f.eks at jeg har 1stk shuttle og hvor plassen ikke er enorm og psu'en allverden..og en lommebok som gjerne ikke ønsker å ta av seg særlig med vekt.

 

edit:

 

Ja, hvis man begynner å modde på de 2 kortene, så kommer 6800LE bedre ut.

Grunnet at man kan ta i bruk flere pipelines.

 

Max 8 på 6600 vs 16 (ved modding) på 6800LE.

 

For de som ikke ønsker denne risikoen stiller kortene (pr. fabrikk) slik at 6600GT er et bedre (og billigere) kort. Er også endel folk som plages/ei har lykkes med å softmodde, en sjanse jeg ikke ønsker å ta. Jeg er i den formening at nye kort bør ikke tukles med utover de rettighetene man har som kunde. For rikmannsønner o.l som har nok av penger er dette selvfølgelig bare svada for, men for fattige studenter er dette fortere en vei å ta enn unntaket fra regelen. Vel, det er min filosofi.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg svarte egentlig trådstarter så det med shuttle psu'n var litt vansklig og vite, det jeg sa var bare for å opplyse trådstarter om en måte og kanskje få mer ytelse for pengene, og hvis han er villig til å softmodde (noe som jeg ikke vet) så ser det ut som 6800LE gir mer for pengene.

 

6800LE er vell ikke så mye dyrere en 6600gt ?

 

1850 på komplett og 6600gt koster 1750

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...