Morten HS Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hva er det egenltig? Blir kastet ut fra forskjellige servere både på MOH Pacific Assualt og Call of Duty United Offensive via Punkbuster.. Det ligger ikke på MOH PA dvd'n Hvor laster jeg det ned? Har enable punkbuster i begge spillene, men jeg har det tydeligvis ikke.. Endret 25. desember 2004 av Morten HS
silvercrowaxe Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Du må kanskje oppdatere PB manuelt. PB for MOH PA PB for CoD Håper det hjalp. Legolas
Elendil Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hva Punkbuster er? Punkbuster er eit program som bekjemper juksere elns?
silvercrowaxe Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Punkbuster er eit program som bekjemper juksere elns? Stemmer det. Legolas
Morten HS Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 Du må kanskje oppdatere PB manuelt. PB for MOH PA PB for CoD Håper det hjalp. Legolas opgradere mauelt? Hvordan gjør jeg det? ER helt grøn her, og hadde aldri hørt om dette før jeg ble kicked via pinkbuster, så en gradvis forklaring hadde vært til meget stooor hjelp..
Morten HS Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 jeg hade vist PunkBuster til BF Vietnam, kan denne også fungere for MOH PA, hvis jeg gjør noen opgraderinger, og hvordan gjør jeg det?
Djevlen Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 (endret) PunkBuster. Alt står forklart i linken over, du velger ditt spill og får instruksjoner på skjermen hvordan det skal gjøres. Hvis du vil at PunkBuster skal auto-oppdateres går du inn her: http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php Endret 26. desember 2004 av Djevlen
Morten HS Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 PunkBuster.Alt står forklart i linken over, du velger ditt spill og får instruksjoner på skjermen hvordan det skal gjøres. Hvis du vil at PunkBuster skal auto-oppdateres går du inn her: http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php To use PBWEB, you first must know where your home "pb" directory is located on your hard drive. To do this, enter "pb_homepath" into your console (without the quotes). Players can press the tilde key (the ~ key) from any game screen to bring down (and/or raise) their console. After entering "pb_homepath", the game will display the path to the home directory. At that location, the subdirectory called "pb" is the home "pb" directory. NOTE: If you have very old version of PunkBuster for Quake3-engine games, the "pb_homepath" command will not work. You should use "/fs_homepath" in that case. Dette skjønnte jeg ikke helt, hva er det jeg må gjøre her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå