Gå til innhold

HollywoodFX til Premiere pro 1.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han prøver å spørre om effektpakken "Hollywood FX" (kjenner ikke detaljene til de ulike versjonsnumrene) kan brukes sammen med Premiere Pro 1.5. Hollywood FX gir mer "sprut" Pinnacle Studio med ulike overganger.

Jeg tror ikke Hollywood FX pakken kan brukes nei, men jeg vet det absolutt ikke. Men jeg synes at det medfølgende effektene til Premiere Pro er så gode at jeg ikke savner Hollywood effektene. Men det er gjerne noen spesielle du savner?

Lenke til kommentar

HollywoodFX fulgte med i en "Bundelet" pakke jeg kjøpte sammen med et kort. Adobe Premiere 6.0 fulgte med som redigeringsprogram. Jeg brukte også HollywoodFX til Premiere 6.5. Når jeg innstallerte første utgaven av Pro tenkte jeg ikke på HollywoodFX.. derfor spør jeg nå om det er noen som har erfaring med om det går. (Det er ok at det følger med en del effekter i PremierePro, men det er ikke sååå mange...) HollywoodFX var veldig bra. :w00t:

Lenke til kommentar

Hallo... Fant dette svaret på nettet...

 

 

Question

Will Hollywood FX work with Avid Express or Premiere Pro?

 

Answer

Hollywood FX 5 or newer will only work with Pinnacle Liquid series or Pinnacle Studio. Hollywood FX version 4.6.7 was the last version to work with Avid AVX products and Adobe Premiere 6.x.

 

 

Så da så.....

 

Noe som kjenner til andre effektpakker??

Lenke til kommentar

Vet i alle fall at den funket i premiere pro. Er en fil du må bytte navn på til prm å legge den under plugins i premiere pro. Men på Ppro 1.5 har du en en-US mappe også. Vet ikke helt hvor den skal ligge her. Prøv deg litt frem.

Bruker skjelden slike flyvende overganger osv. Man blir altfor opphengt i overgangene i stedet for det som er på filmen. Men lekte med dette i premiere 6,5. Teksten kom flyvende inn osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...