Isdas Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeg har en litt grov feil på dataen min skulle en tru. Både i TrackMania og Rome Total war bare hopper den ut av spillet! Det skjer når jeg skal loade en bane på TrackMania (for de som har spilt TrackMania er det race/puzzle C), og i Rome er det noen ganger når en skal ta en ny runde. Jeg har nyoppdaterte drivere, og patchet opp begge spillene til MAX. Hva er feilen? Dataen min er som følger: Pentium 4 3.06 GHZ prosessor (socket 775) 2 Gig RAM (400 MHZ) GeForce 6800 (AGP) Abit socket 775 hovedkort (AGP) 120 GB Western Digital Caviar harddisk Takker for ALLE svar... MVH Isdas aka Erik Aasmundrud
Isdas Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Tja... Jeg tviler... Grafikk kortet ligger på rundt 50 grader, noe som er "kaldt" i forhold til andre GeFroce 6800 produkter. Prosessoren ligger på ca 35 - 40, så dette skulle heller ikke være noe problem. Jeg hadde samme problem i TrackMania på den gamle pcen min, så det må jo være en eller annen feil som er både på den gamle, og den nye pcen. MVH Isdas aka Erik Aasmundrud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå