Emiiil Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jeg har akkuratt får den nye versonen av Pirates, men midt under intro videoen( da man skal komme til velge menyen) henger spillet seg opp. Om jg velger å hoppe over videoen hengher d seg oxo opp! HJELP! hva skal jg gjøre?! har bra nok maskin..... burde jg oppdatere driveren på radeon9100 skjermkortet mitt? Boller og brus til de som svarer" god jul! Endret 25. desember 2004 av blacktower
tom-ivar Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Tror heller du kanskje skal vurdere nytt skjermkort.
Prizefighter Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) tror du heller skal vurdere ny topic edit: jeg ville prøvd nye drivere. Nyeste ATi drivere evt, nyeste Omega drivere. Endret 25. desember 2004 av Chris88
MacManus Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 tror du heller skal vurdere ny topic edit: jeg ville prøvd nye drivere. Nyeste ATi drivere evt, nyeste Omega drivere. Prøv med driverne. Hvis ikke det hjelper, nytt skjermkort. Du har ikke akkurat det beste kortet må jeg få si.
.V. Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hadde et lignende problem, installerte nyeste(ikke beta) Omega-driveren, da funket det. Edit: Hvorfor mener dere han burde kjøpe nytt skjermkort for å spille et 2D-spill? Det er jo nesten som å si at man må ha x800XT PE for å spille CS 1.6... Endret 25. desember 2004 av E-Ton
Spragleknas Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 E-ton: Enig! Mange på forumet tror man må minimum ha et eller annet i 6800 serien for å spille kabal
frank_jarle Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Vel,Jepp er helt enig i det de skriver over meg her. Skal ikke vere nodvendig med et nytt skjerm kort (kjorer selv UT2k4 med et GF2 GTS). Men jeg kunne godt tenke meg litt mer informasjon om maskinen, OS og drivere som er innstallert. Ellers saa kan det kanskje vere en ide aa kjore en hardisk fix (chkdsk), oppdatere alle drivere paa maskinen hvis det er det som er problemet. Men litt mer informasjon hadde hjulpet litt ja. Frankie Singapore
lavizh Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Men en bedre topic hadde ikke skadet noen!
blacktower Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 "HJELP MEG PLZ!" er et så dårlig emnefelt at det nesten gjør skam på andre dårlige emnefelt. Flyttes fra Skjermkort til riktig kategori under Spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå