Gå til innhold

Problemer med HL2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke trodde var key som ikke på nett. Har ikke gjorde før, trodde var likner som NFSU2. Men skal ja, prøve byttet den :) Takk for fortalt hva key er

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes synd på deg nå Thomas :(

Du får prøve å få byttet den på mandag! :thumbup:

Utrolig frekt gjort å stjele CD-keyen, for den som gjorde det. :nei:

Endret av razh0r
Skrevet
jeg har først legg inn key og spillet bra. Men hvordan annet tar og kastet meg ut?

Jeg tror at CD-keyen kan registreres to ganger. Du registrerte antakelig først, men siden noen har tatt i bruk din key enda en gang, kan ikke du bruke den mer. :S

Skrevet

Jævlig frekt gjort å knabbe keyen. :mad:

Det er jo ikke alle som er klar over at en key kun kan registreres hos 1 konto, så det er jævlig dårlig gjort å latterligjøre han som gjorde det :thumbdown:

Det er mulig det funker å bytte det da. Men du bør vel ikke nevne at du posta den her..

Skrevet
Det er jo ikke alle som er klar over at en key kun kan registreres hos 1 konto, så det er jævlig dårlig gjort å latterligjøre han som gjorde det :thumbdown:

Flesteparten vet vel dette, og om de ikke gjør det, poster de ikke keyen sin på et forum for det. Nok om det. :)

Om det er frekt å knabbe keyen? Joa, men hva forventer dere egentlig? At alle som leser her er snille som engler? :)

Ville nok prøvd å levere tilbake spillet, hysj-hysj om denne forum-episoden. :D

Skrevet (endret)

Takk, Men fikk også problemer

Jeg kommer til loading ble error, prøvd igjen samme

skjønner ingerting sjekker bildet :ohmy: Hva er den?

Edit: Jeg prøvd spiller CSS men funker ikke sto "This Game is currently unavailable. Please try again at another time." :ermm:

post-169-1104180509_thumb.jpg

Endret av Thomas :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...