BompiTerje Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 (endret) Er blitt skrall så jeg trenger noe å fordrive tida med. Har fått det for meg at jeg _skal_ anskaffe Dawn of War og det snarest, men jeg vet ikke fra hvor. Er det noen kjeder som f.eks Spiderman, elkjøp ol som er åpne kommende lørdag? Eller kanskje noen vet om de selger Dawn of War på bensinstasjoner/kiosker noe sted i Buskerud? Endret 24. desember 2004 av BompiTerje
nord Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 din lokale bensinstasjon har nok åpent, allerede nå.
BompiTerje Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 Joda, men de lokale bensinstasjonene har jeg ikke sett spillet på. Derimot hadde jeg ikke hatt noe imot en kjøretur til f.eks Kongsberg eller Drammen om en stasjon der solgte det. Jeg vet enkelte stasjoner fører spill, men som regel er det enten utdaterte platinumtitler eller de helt nye på markedet.
Nolander Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Tviler på at du finner noe åpent imorra, jeg ville smurt meg med tålmodighet og venta til mandag.
albions Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 tenk deg om .. ville du jobba 1. jule dag ?
Monsoon Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Mix butikker som driver videoutleie selger som oftest spill og noen er åpne i dag, men jeg aner ikke om dem har DoW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå