banantiss Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 det var ikke meningen å stjele din tosk!Hvor stor sjanse er det at du skal klare å skrive kortnr som funker? det et akuratt som lotto, jeg har ikke stjelt noe jeg kan ha skrevet feil kort nr eks! er det å stjele uansett piratkopier taper steam mye penger på og da sere hvordan de banner folk men cheating taper de ikke dritt på så det driter de i Det er altfor tynt grunn å banne noen for det jeg gjorde Det er fortsatt forsøk på å stjele. Det er det samme som å knivstikke noen og si "Det var ikke meningen at han skulle blø uhjel. Hva er sjangsen for det?" Spar meg. hvordan kan du sammenligne det"Det var ikke meningen at han skulle blø uhjel" med at jeg skrev inn et kort nr og css ble automatisk sletta hvor gammel er du foresten?
cheeplix Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 1.Hvorfor sier dere at jeg har piratversion? Fordi du har fått spillet uten å betale for det. jeg sier bare voks opp folkens Takk det samme. Alle postene dine oser barnerumpe lang vei. dere var tøffe istad Ingen som var tøffe. Det er en enighet om at de som driver med piratvirksomhet kun får det de fortjener når de støter på problemer. Hadde det vært opp til meg skulle du fått begge testiklene klippet av med en ekstremt sløv papp-saks.
Treat Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 (endret) ler av deg banantiss :!: Endret 24. desember 2004 av Treat
banantiss Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Skrevet 24. desember 2004 (endret) jeg ler av dere , alle teite inleggene deres LOL 6år fengsel HAAHAHHAAAHAHAHAHAAHAHHAAH Endret 24. desember 2004 av banantiss
b-real Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 (endret) Og da stenger vi denne for theaden har INGEN som helst mening og det diskuteres ulovligheter. Edit: Nå ler jeg.. Endret 24. desember 2004 av B|Real
Anbefalte innlegg