Gå til innhold

Synking av D500


olindtve

Anbefalte innlegg

Noen som har fått til å synkronisere samsung d500 med Outlook??

 

Jeg har prøvd sikkert hundre ganger nå, men det er noe som er feil med denne telefonen tror jeg. Her er listen:

 

-Går ikke å sende og motta bilder eller toner over BT(heller ikke motta bilder over irda)

-Klarer ikke synke med datamaskin

-Klarer ikke bruke tlf som modem.

 

Noen som kan hjelpe en frustrert stakkar??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Får du "parret" tlf. pg PC, OG satt opp virituell com port?

 

Eneste jeg har hatt litt problemer med er å sende BMP filer, det ville den (tlf.) ta imot.

 

Har du lastet ned sync softwaren fra www.samsung.com? (118 MB)

 

Jeg lastet ned denne, parret tlf/Pc. Så må du sette opp en virituell com port (hos meg ble dette com 12). Alle portene var satt til deaktivert i sync softwaren, så det måtte åpnes...

 

Gikk til H med mellomnavn og etternavn når jeg fikk sync'et, men det er en annen story.

Lenke til kommentar

Hvis noen kunne gitt en nøyaktig forklaring på hvordan de får til dette hadde det vært flott,ass...

 

Er ikke så dreven...

Har XP, og har parret. Klarer å flytte filer mellom pc og tlf, men på en vm i knotete måte...

 

Det programmet får jeg ikke til å virke i det hele tatt..

 

Noen som kan forklare??

 

god jul!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har fått til generell synkronisering nå, av kontakter. Men kalenderen er deet lettere sagt å få synket.

 

Har masse kalender-greier på telefonen, men uansett hvor mange ganger jeg forsøker å synke, kommer de ikke inn i Outlook....

 

Noen som har fått det til? Fortell!

 

Plis?? :whistle:

Lenke til kommentar

Bluetooth mot D500 er ser ut til å være noe sikkelig ustabile greier. Mener jeg har ok peiling på slikt men fikk det aldri til å fungere. Derimot IR fungerer helt greitt men da er jo problemet at det tar en evighet og overføre f.eks. bilder.

Kan selvsagt være at det er integrert BlueTooth på min Dell Latitude D600 som er råtten.

Lenke til kommentar

Samsung D500 burde etter min mening ikke vært slupper på markedet enda.

 

- Den faller ut av nettet. Får meldingen Beg. tilgang og Leter.

- Samtaler blir brutt

- Bluetooth løsningen er krøkkete. Telefonen må være paret om du skal få sendt noe.

- Den følger ikke standardene som Nokia og SE. Får ikke koplet MAC`en min til internet via den.

- Mp3-spilleren stopper om man prøver å gjøre noe annet på mobilen.. (Send mld. etc) Må være inne i mediespilleren til enhver tid.

- Ellers så er det noen grelle grafiske "feil". Et 8-sifret tlf nummer ser rart ut (siste tall på ny linje)

- Muligens noe snåk samtalekvalitet. Mange jeg snakker med mener den suser mye mer enn min gamle Nokia 7210

 

Men !!!: Skal ikke bare klage !!

- Skjermen og kameraet er konge !!!!

- Mange av feilene blir sikkert rettet med ny software.

- Designet er helt topp

- Lyden er helt grei (MP3,ringtoner osv.)

- Tastaturet er greit å bli vandt til.

 

 

Vil anbefale folk flest å vente til den er litt mer utviklet.

 

Ligger ved et bilde tatt med mobilen en skuet dag.

post-19-1105792938_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...