Neshaug Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hei, jeg har et problem som ser ut som det bare fremkommer i spill som har nvidialogoen i oppstarten. De hakker noe sinnsykt. Og da mener jeg ikke bare selve spillet, men menyene, intrologoene, filmene, ALT. Har prøvd å skifte drivere flere ganger uten hell. Så xpand rally og flatout hakker noe sinnsykt (uspillbart) mens rome total war flyter som en drøm. Hva er galt?
sixx Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 hmm...det kan jo ha med minnet ditt å gjøre da...
PeserN Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Prøv og update nvidia driverne.. Og få deg en bedre topic!
Jan-Inge Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Kanskje kjøre en memory test? Her er et annet tips: Last ned LtcyCfg.zip Link til programmet Dette programmet gjør det enkelt å endre PCI latency på skjermkortet. Mange står i utgangspunktet på en verdi over 400, endre den til 32. Husk og velg add to list og set now, deretter save. Etter denne endringen kan det hjelpe med lav fps og hakking.. Her er mer info ang programmet og hva det gjør. Informasjon Dette er egentlig et tips fra flight simulator miljøet og det har funket som bare rakkern for mange. Mitt kort var allerede satt til 32. This tweak is for users of one of the newer graphics cards as they set the PCI latency to insane values by default. I tried your utility, and that even works better than exected!. A huge fps boost here
lavizh Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Du er sikker på at AGP er på 8x? Det har ikke all verdens mye å si. Er vel større sjanser for at hans PC specs er elendige.
Neshaug Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 Ja, det er nok specsene... Siden jeg reagerer på at det hakker må det vel være fordi spillene har gått glatt før? AMD XP 2500+ @ 3200+ (2.2 GHZ) 512 DDR RAM PC3200 (400mhz) ATI Radeon 9800 Pro Flatout gikk som en sylinder i en ferrari før jeg installerte norton, etter det begynte spill med NVIDIA logoen å hakke. Altså, absolutt alt i spillet hakker, fra introvideor, intrologoer til menyene i spillene.
Neshaug Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 Prøv og update nvidia driverne.. Og få deg en bedre topic! Hva er galt med topicen? Spill jeg prøver å spille hakker, ergo hakking i spill. Hvordan skal jeg klare å forumlere det noe bedre? "Jeg har ca. 2 bilder i sekundet i spill som laster med nvidia logo". Blir vel litt vel langt? Og som jeg allerede skrev har jeg oppdatert driverene flere ganger..
Neshaug Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 Kanskje kjøre en memory test? Her er et annet tips: Last ned LtcyCfg.zip Link til programmet Dette programmet gjør det enkelt å endre PCI latency på skjermkortet. Mange står i utgangspunktet på en verdi over 400, endre den til 32. Husk og velg add to list og set now, deretter save. Etter denne endringen kan det hjelpe med lav fps og hakking.. Her er mer info ang programmet og hva det gjør. Informasjon Dette er egentlig et tips fra flight simulator miljøet og det har funket som bare rakkern for mange. Mitt kort var allerede satt til 32. This tweak is for users of one of the newer graphics cards as they set the PCI latency to insane values by default. I tried your utility, and that even works better than exected!. A huge fps boost here Det er et AGP kort, som står på 8x, men ingen nyere spill kjører noe bedre fra 4x til 8x uansett. Så PCI har ingenting med saken å gjøre.
Møkkalasset Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Se om du har spy ware virus osv på daten din... Det kan skape store prob!
Jan-Inge Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Kanskje kjøre en memory test? Her er et annet tips: Last ned LtcyCfg.zip Link til programmet Dette programmet gjør det enkelt å endre PCI latency på skjermkortet. Mange står i utgangspunktet på en verdi over 400, endre den til 32. Husk og velg add to list og set now, deretter save. Etter denne endringen kan det hjelpe med lav fps og hakking.. Her er mer info ang programmet og hva det gjør. Informasjon Dette er egentlig et tips fra flight simulator miljøet og det har funket som bare rakkern for mange. Mitt kort var allerede satt til 32. This tweak is for users of one of the newer graphics cards as they set the PCI latency to insane values by default. I tried your utility, and that even works better than exected!. A huge fps boost here Det er et AGP kort, som står på 8x, men ingen nyere spill kjører noe bedre fra 4x til 8x uansett. Så PCI har ingenting med saken å gjøre. Hvis du hadde sjekket ut programmet hadde du sett at du kunne stille latency på AGP kortet ogå. I tillegg kan du stille latency på alle kort slik at ingen har sinnsyke verdier og suger alle system ressursene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå