Gå til innhold

Live på chippa boxx?


SpecialUnit69

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det funker... sier dem... men kun med chippen deaktivert og orginale spill... jeg tror også du må "låse" hardisken men er ikke sikker...

Dem fant ut det at Personer som hadde registrert seg på live med en uchippa box og logget på senere nå etter Halo 2 med chip, blir bannet... men man kan aldri være sikker...

 

Edit: det samme gjelder om du hadde orginal harddisken når du registrerte deg og byttet den... det virket frem til halo 2 kom ut etter det ble dem også bannet!

Endret av H2H
Lenke til kommentar
Hjelper ikke å låse disken lenger, dersom du ikke har original disk så blir du banna.

 

Det er BS... har hørt om flere som har bytta disk og spiller Live

Funka før, ikke nå lenger..

Han som chippa xboxen min var med på å lage QWIX og avalaunch, han sa at etter Halo2 kom, så gjorde microsoft det vanskeligere å spille live dersom du ikke hadde original xbox. Dvs. det er ikke nokk å bare låse disken..

 

Men for all del, bare å prøve! Siden du sier det jeg sier er bullshit, så har du vel ikke en noe å tape. :huh:

Lenke til kommentar

I korte trekk: Du kan spille på Live med originalt spill dersom chippen er avslått og xboxen ikke har vært på Live med en annen harddisk siden Live ble oppdatert til versjon 2.0. Dette skjedde i løpet av vår/sommer 2004.

 

Les mer på forumet på www.xbox-scene.com

 

Ellers registrerer jeg at mange over er skråsikre på ting som er feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...