Gå til innhold

kicked, forstår ikke grunnen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg spiller online på BFV kommer det opp denne feilmeldingen: You have been kicked via punkbuster Restriction: Inadequate O/S Privigles.

Hva vil dette si og hva kan jeg gjøre for å kunne fikse dette. Jeg har lastet ned de nyeste patchene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva bør jeg gå inn på her?

Jeg har Xp

Sikkerhetspolicy for kodetilgang

Sikkerhetssystemet for kodetilgang for Common Language Runtime bestemmer en samlings tillatelser for tilgang til beskyttede ressurser. Hvert tillatelsessett som er gitt til en samling, er basert på samlingens bevis (for eksempel URL-adressen eller utgiversertifikatet), som igjen er basert på konfigurerbar sikkerhetspolicy.

Hvis du vil lære mer om sikkerhetsmodellen for kodetilgang, kan du se i dokumentasjonen for Microsoft .NET Framework SDK.

Veiviserne og oppgavekoblingene nedenfor hjelper deg med å angi og distribuere en sikkerhetspolicy. Hvis du vil ha fullstendig kontroll over sikkerhetspolicyen, bruker du trevisningene under denne noden.

Oppgaver

Øk samlingsklarering

Bruk veiviseren for klarering av samling til å øke klareringsnivået som er gitt til en bestemt samling. Denne veiviseren endrer sikkerhetspolicyen basert på informasjon om bevisene for den valgte samlingen.

Juster sonesikkerhet

Bruk veiviseren for justering av sikkerhet til å endre klareringsnivået som er gitt til alle samlinger fra en bestemt sone, for eksempel Internett, et lokalt intranett eller Min datamaskin.

Evaluer samling

Bruk veiviseren for evaluering av en samling til å evaluere hvilke tillatelser eller kodegrupper som gjelder for en bestemt samling. Dette er nyttig når du skal avgjøre hvilken effekt gjeldende sikkerhetspolicy har på faktiske samlinger.

Opprett distribusjonspakke

Bruk veiviseren for distribusjonspakke til å opprette en policydistribusjonspakke. Veiviseren pakker inn et sikkerhetspolicynivå i en Windows Installer-pakke (MSI-fil) som deretter kan distribueres ved hjelp av en gruppepolicy eller Microsoft Systems Management Server.

Tilbakestill alle policynivåer

Bruk denne oppgaven til å tilbakestille sikkerhetspolicyen til standardinnstillingene. Vær oppmerksom på at dette sletter alle endringer som er gjort i standardsikkerhetspolicyen.

Skrevet (endret)

Noen andre som får dette problemet YOU HAVE BEEN KICKED VIA PUNKBUSTER

(FOR 0 MINUTES) ... GENERAL PB CLIENT AUTHENTICATION FAILURE - REINSTALL PB IF PROBLEM PERSISTS.. Det skjedde ikke med meg før etter ca en måned men jeg kan spille det i flere timer viss jeg installerer spillet på nytt men det er litt plagsomt syns jeg. :(

(bf1942)

EDIT: har scanet med trojan remover, adaware, anti-virus og spyware doctor men ingenting hjelper.

Endret av Anders89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...