bosnier Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg får error etter jeg har spillt cs i ca 5 min. runtime error. det er noe med hl.exe den bare klikker og jeg må gå ut av spillet..er det noen som vet hva som er galt? har prøvd å reinstalere men hjelper ikke stort. Adem Vrana Nedre maihaugen 4 3741 Skien 3.februar 2005 Søknad på stilling som Selger/forhandler Jeg er meget interresert i å få meg jobb hos dere, så søker herved om stilling som Selger/forhandler. For tiden er jeg ferdig med VGS og har tatt ett jobbe år.Jeg har blant annet vært på utplassering hos Skagerak AS, i to uker da jeg gikk på VK1. Har jobbet som telefonselger hos sandberg AS i en liten periode. Som mindre har jeg jobbet hos Harley Davidson som lager gutt i Skien. Har bilsertifikat og hatt det siden november 2003. Jeg ønsker å jobbe på dagtid et par ganger i uka + i helgen, men tar gjerne mer eller mindre også. Jeg ser på meg selv som en person med god humør og pågangsmot. Har tidligere også jobbet på et gatekjøkken, Lunch Baren, der jeg fikk god erfaring med kundebehandling.Driver aktivt med fotball hvor jeg har lært hvor viktig det er å komme til tide, og har jeg lært å samarbeide og hjelpe andre siden det er en lag idrett. Data er noe jeg også driver litt med når jeg ikke trener. Jeg er klar til å starte i jobben når som helst, og møter gjerne til intervju. Jeg håper på en positivt og raskt svar. Kan kontakte meg på min mobil 41408880 Med vennlig hilsen Adem Vrana CV: Utdanning: Gk Elektro ved Klosterskogen VGS VK1 Elektro ved Skogmo VGS VK2 Almennpåbygning Bamble VGS Arbeidserfaring: Jeg har jobbet som telefonselger før hos Sandberg AS. I tillegg til det har jeg vært utplasert 2 uker i Skagerak AS når jeg gikk på VK2. Har også erfaring fra gatekjøkken, Lunch Baren. Som yngre har jeg vært utplasert ved Harley Davidson Skien. Fritidsinteresser : Jeg spiller aktivt fotball på Pors Jr. Driver litt med data også. Sertifikater: Bil klasse B Referanser: Truls Wallestad tlf:97534417 Endret 3. februar 2005 av bosnier
Sigga Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hei, og velkommen til forumet!! Det er ikke piratversjonen av hl du har?
bosnier Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 nei har ikke det..den har funka bra før.. men etter jeg fikk den nye pc'en så kom den erroren.. (har win xp hvis det skal ha noe å si)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå