Gladideg Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hei, Har nettopp kjøpt disse varene : MSN NEO 2 PLATINUM 939 AMD 64 3000+ boxed 512 Crucial S Value Memory Samsung SpinPoint HDD ARTIC COOLING SILENSIUM T1 Kabinett ATI RADEON 7000 ( kjøper nytt kort etter jul) Problemet: Jeg har koblet til alt sammen, og skal starte opp... Skjermen vil ikke starte opp DVD-Brennern vil ikke starte opp. HDD'ene starter faktisk opp. Jeg har feilsøkt alle ting, men det gir ikke noe lyd i fra seg! Kan det være CPU som er gåen? Hva kan jeg prøve på? Resette bios, er det en option? ved å ta ut batteriet? Takk for all hjelp...
rmon Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Kommer du inn i bios i det hele tatt? PS: kan resette den ved å flyte på jumperen
Gladideg Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 løste problemet ved å koble til den 4 pins strøm kontakten Hurra for intelligensen min i dag...
Singularitet Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hvis allt anna ikke virker, les bruksanvisningen.....
karl-wilhelm Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hvis allt anna ikke virker, les bruksanvisningen..... Den er tragisk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå