Coaxmetal Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 På harddisken min har jeg nå to kopier av half-life. En lovlig via steam og en ulovlig crack. Det ironiske er dog at når det gjelder LAN-spilling fungerer cracken BEDRE enn den kjøpte versjonen, som faktisk IKKE FUNGERER I DET HELE TATT. Kompisene mine som ikke har kjøpt det lo seg skakk da det gikk opp for oss. For meg er _fungerende_ lan-spilling ESSENSIELT når jeg kjøper spill. For hva er vel vitsen i å være god i et spill når man ikke kan eie folk man kjenner? Jeg har hatt stor tålmodighet med steam tidligere, fordi jeg mener det er viktig å sikre spill mot piratkopiering, men når det går såpass utover selve produktet mener jeg det går over alle kosteskaft!
TDK Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 På hvilken måte fungerer ikke originalen? Hva skjer når du prøver og spill lan?
Coaxmetal Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 På hvilken måte fungerer ikke originalen?Hva skjer når du prøver og spill lan? Ser gamet under lan-games. Trykker join, får så følgende melding: your steam-ticket has expired. Skriver inn passord/bruker. Får meldingen på nytt, skriver inn på nytt (etc.). Internet-games funker fortsatt, det er bare på lan-games jeg har dette problemet.
Loeve Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Det skjer hvis flere bruker samme steam-konto over LAN. Bank kompisen din som i skjul spiller på din konto.
abcd423417984 Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Det skjer hvis flere bruker samme steam-konto over LAN. Bank kompisen din som i skjul spiller på din konto. Ikke bare. Jeg fikk samme melding i sin tid uten at noen hadde mulighet til å bruke min konto.
m0rphX Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Jeg har også fått den meldingen et par ganger når heg har spilt på nettet, men den kommer ikke flere ganger etter hverandre..
Coaxmetal Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Det skjer hvis flere bruker samme steam-konto over LAN. Bank kompisen din som i skjul spiller på din konto. Jeg er 100% sikker på at det ikke er tilfelle. Prøvde en gang bare med brodern, og han vet jeg har egen konto. Men det samme skjedde.. Noen som faktisk har fått til å spille over lan?
Coaxmetal Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Heh. Nå funker det faktisk. Men det er skremmende at man må legge inn en arbeidsinnsats tilsvarende et tosifret antall vektall på et hvilket som helst universitet for å få en såpass essensiell del som lan faktisk er til å funke.
sindreskalsykle Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Arrgh er så sinna på steam kommer hjem til jul og skal spille, men er bak en brannmur så steam får jeg ikke installert, argh hater det programmet der . Får bare laste ned pirat da, for torrent fungerer jo fortsatt fint, tragisk men sant. måtte bare få ut litt aggresjon i en tråd...
m0rphX Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Eller åpne porter i firewallen din. Det er vel ikke steam sin feil at du har blokka ut portene det bruker i din firewallen!
sindreskalsykle Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Jeg har desverre ikke muligheter til å åpne portene her jeg sitter nu, så da får jeg jo ikke spilt hl2 i jula da. Seff er det ikke steam sin feil men bittert er det uansett.
warillion Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Logg helt ut av steam og logg in igjen. Det tror jeg skal fungere.
Inc Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) Jeg legger til min klage ... hvor lenge må jeg vente da?? kommer ikke inn, for ett dritt system, spillet er gøy det men dette tar kaka Endret 29. desember 2004 av regga
Inc Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Og jeg fant problemet... på www.steampowered.com sies det at med netlimiter v1.30 fungerer det. Det gjorde det ikke i mitt tilfelle. Slo den av og nå er alt bankrs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå