Jibber Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 hisap! jeg driver nå med et lite prosjekt kalt "sXb goes gull" og har fullført introen.. så jeg tenkte jeg ville dele den med dere. kommer senere til å legge ut hele filmen med masse frags (gull) osv. link: http://www.vaffel-prod.com/personlig/stian...tefragmovie.wmv enjoy
Warlord Nazdreg Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 haha, bra det da. Gleder mæ til å se resten. Fin slutt
Bromlexl Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 EEh ok. En liden tanke jeg fikk da jeg så den introen. Der du ser beina og det står "presents". jeg ville nok plasert skriften på venstre side av beina. For da har du beiuna og Presents i det gylne snittet. Ellers så må jeg få lov å utrykke meg om at jeg personlig mener at fragmovies er ganske harry. Det fins sikkert 1000vis av dem der ute og de bygger alle på dårlige effekter som finnes i ethvert amatør redigeringsprogram. Pluss at det er ganske fjortis og geek. SÅnn " se så flink jeg er til å spille data." Når det er maaaange der ute som mener det samme om seg selv Men sånn ellers så hadde du noen bra utsnitt og du brukte musikken bra. Så viss du virkelig vill dette så er det bare og fortsette. Det var ganske bra. Men ikke bruk en sang fordi den er kul. Men fordi den passer. (intromusikken passet) Håper du ikke hater meg for alt jeg er verdt, men at jeg har hjolpet litt.
Jibber Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 trøster meg selv med signaturen din
Plomma2 Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Haha, stilig. Blir resten av filmen like bra, så har jeg noe å se fram til. Stå på!
Bromlexl Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) trøster meg selv med signaturen din Den er der for å hjelpe Edit: Og motivere :!: Endret 24. desember 2004 av Bromlexl
-Jungeldyret Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Hmm... Er det bare hos meg eller er det noe rart med downloadingen?
E.T Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Niiice, for å ha det sagt, Duellen er mellom meg, og vår venn Jibber her. Gjett hvem som stakk av med seieren? (meg) *se filmen for 19'ende gang*
Sigga Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Dette må være en av de beste introene jeg har sett, særlig for meg som leser western bøker!! Hvilken sang var det? Keep up the good work!
FuJJi Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Jævelig porr! :!: Skulle hatt det sånn at degge hadde tatt hs likt:D selv om det er vanskelig å få til:D
Jibber Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 musikken heter Theme soundtrack - the good the bad and the ugly
Trafalgar Law Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Den var grei den. Keep up the good work
m-momr Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 STILIG DEN, men hva vis det var en ct og en terrorist i sten for 2 terrorister?
unleashed Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 STILIG DEN, men hva vis det var en ct og en terrorist i sten for 2 terrorister? eni i den !!
E.T Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 STILIG DEN, men hva vis det var en ct og en terrorist i sten for 2 terrorister? Jeg var egentlig CT, men PGA mongo HLTV ble jeg til en terror Men tror egentlig det er best slik, får liksom ikke noe "western" følelse med en high-tech counterterrorist heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå