Gå til innhold

driver å mekker fragmovie!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EEh ok.

En liden tanke jeg fikk da jeg så den introen. Der du ser beina og det står "presents". jeg ville nok plasert skriften på venstre side av beina. For da har du beiuna og Presents i det gylne snittet.

Ellers så må jeg få lov å utrykke meg om at jeg personlig mener at fragmovies er ganske harry. Det fins sikkert 1000vis av dem der ute og de bygger alle på dårlige effekter som finnes i ethvert amatør redigeringsprogram. Pluss at det er ganske fjortis og geek. SÅnn " se så flink jeg er til å spille data." Når det er maaaange der ute som mener det samme om seg selv

Men sånn ellers så hadde du noen bra utsnitt og du brukte musikken bra. Så viss du virkelig vill dette så er det bare og fortsette. Det var ganske bra. Men ikke bruk en sang fordi den er kul. Men fordi den passer. (intromusikken passet) Håper du ikke hater meg for alt jeg er verdt, men at jeg har hjolpet litt.

Skrevet

Niiice, for å ha det sagt, Duellen er mellom meg, og vår venn Jibber her.

Gjett hvem som stakk av med seieren? :D

(meg)

*se filmen for 19'ende gang*

Skrevet

Dette må være en av de beste introene jeg har sett, særlig for meg som leser western bøker!!

Hvilken sang var det?

Keep up the good work!

Skrevet
STILIG DEN, men hva vis det var en ct og en terrorist i sten for 2 terrorister?

Jeg var egentlig CT, men PGA mongo HLTV ble jeg til en terror :p

Men tror egentlig det er best slik, får liksom ikke noe "western" følelse med en high-tech counterterrorist heller :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...