pirex Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hei, har nettopp formatert pc`n, og finner ikke 2 av 3 harddisker, den som jeg finner er helt ny...pluss at hvis jeg ikke har xp cd`en i cdrommen, kommer jeg ikke inn i windows :S Står bare boot failury... Noen som kan hjelpe meg?
svalbard Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Grunnen til at du ikke kommer inn i windows kan være at boot device er satt til kun cd-rom. Gå inn i BIOS å sett first boot device til HDD eller S-ATA.
pirex Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Sjekket det, og boot divice sto på hd
tmkaldheim Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Vist dei andre e s-ata så må du instalere drivere men det viste du vell
pirex Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 kan det være fordi jeg har de i raid, og ikke instalerte de når jeg instalerte xp? :S
pirex Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Da har jeg funnet harddiskene, men fortsatt så må xp`cden være i cdrommen for at windows skal starte opp, hvorfor? Noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå