Scortech Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Vil du ha et skikkelig og verdig motocross spill? Da anbefales det at du prøver MTX MOTOTRAX. Det er utrolig bra spill, bra grafikk og bra kontroll i spillet (hvis du da spillet med gamepad) Utrolig morsomt er det også.. Microsoft Motocross madness..gå og legg deg
SpecialUnit69 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 MX Unleashed på xbox...beste soundtracket ever.
Scortech Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Etter og ha spilt MTX MOTOTRAX, så vil jeg fortsatt si at dt er det beste motocross spillet til pc. men dt er noen bugs i spillet og det virker som at det ikke er helt ferdig. selv om det er en full versjonsspill. Lydeffekter og lyden sjenerelt kunne vært mye bedre. og grafikkeffekter som støv og sånt virker som at de ikke har brukt noe særlig tid på. fysikken på syklene kunne vært bedre. Men alikevel så slår det glatt motocross madness og moto racer 3. Xbox spill gidder jeg ikke og spille før grafikkmotoren på spillene blir bedre.Og det er igen antialiasing på spill. selv om enkelte spill på xbox er veldig bra laget til så mangler det masse spesielt grafikkmessig. Hadde xbox før men solgte den
Kisp Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Har vurdert dette lenge, men ikke funnet et fornuftig sted å bestille det fra. Ender vel kanskje opp med å kjøpe det til Mac istedenfor. Hvor kjøpte du det? -Kisp
Sigga Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Motorcross Madness er dårlig ja, særlig med tastatur.
SpecialUnit69 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Kjøpe spill? Tror det enesten jeg har KJØPT er HL1, HL2 og Splinter Cell 1+2 og Hitman 1+2+3
razh0r Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) Motocross Mania er jo heftig. Gammelt spill med noe som ligner på ragdoll-fysikk Man kan også "ejecte" spilleren slik at han flyger av sykkelen! Anbefaler ALLE å prøve deT! Demoen er kongefet! Last ned her: http://www.deibus.com/download/mxmania_demo.zip Endret 22. desember 2004 av razh0r
Djevlen Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Kjøpe spill? Tror det enesten jeg har KJØPT er HL1, HL2 og Splinter Cell 1+2 og Hitman 1+2+3 Ikke nok med at du er dum nok til å si at du ikke kjøper spill, dermed innrømmer at du bedriver ulovligheter, men du er dum nok til å innrømme at du kjøpte Hitman 3 også. Et makkverk.. On Topic: Jeg har hatt mye moro med Motocross madness, får vel kanskje teste ut MTX Mototrax også.
Scortech Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 (endret) Har vurdert dette lenge, men ikke funnet et fornuftig sted å bestille det fra.Ender vel kanskje opp med å kjøpe det til Mac istedenfor. Hvor kjøpte du det? har ikke kjøpt det. kamerat av meg i statene sendte det til meg.nei det er ikke kopi, men orginal vare. så er ikke snakk om pirat spill så det er sagt. motocross mania? er det nytt? er det bra? når jeg bestiller spill så pleier jeg og bestille fra www.gamesmix.com enkel og grei service der. Endret 22. desember 2004 av Scortech
razh0r Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 motocross mania? er det nytt? er det bra? Det er litt gammelt, men fortsatt grisekult! Last ned demoen jeg linket til! Du kommer til å leke deg mye med Eject-knappen!
Elendil Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Motorcross mania er gammelt. Snart 5 år gammelt, er ikkje heilt sikker på om det var 1 eller 2ern som er 5 år gammel. Men motocross mania 3 kommer vel snart. Februar 2005 var det vel.
razh0r Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Oj, finnes Motocross Mania 2 til PC? Det må være kult ihvertfall. Enern er jo kjempekult ennå!
Scortech Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Jeg prøvde Motocross madness. Det var tragisk spill:-(
razh0r Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg prøvde Motocross madness. Det var tragisk spill:-( Mania eller Madness? Madness suger, Mania eier!
Scortech Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Beklager jeg skulle skrive Motocross mania
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå