Abe_ Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 jeg bare lurte på om det er mulig og spille CS 1.6 med en Half-Life 2 CD-key?
Jooakim Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jeg tror det går an, siden du får med CS:S.. Men du kan kjøpe en serial for 99.- i de fleste butikker som selger pc-spill( kjøp av hl1)
Trygve Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Kjøper du Silver/Gold via Steam får du spille CS 1.6
Lolert Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 ... dette trodde jeg folk visste... Når du kjøper hl2. får du med en steam plattform. Der kan du (siden du har betalt for HL2) innstalere enkelte spill som cs: source, dedicated server, 1.6. day of defeat, natural selection +++. Når du betaler for HL2, så får du med alle ekstra spill som følger med i HL serien. håper jeg var til hjelp
ASDASDKL2131 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Når du betaler for HL2, så får du med alle ekstra spill som følger med i HL serien. Nei, det gjør man ikke. Vanlig HL2 du kjøper i butikken så følger det kun med CS:Source. HL2 Bronze pakken man får kjøpt på Steam inneholder også kun dette. Silver og Gold pakken derimot, da får du tilgang til alt. Vet ikke hvordan det er med Collectors Edition. Dette trodde jeg da folk visste. (Skyt meg om jeg tar feil, men tror dette skal stemme ganske bra).
Lolert Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Når du betaler for HL2, så får du med alle ekstra spill som følger med i HL serien. Nei, det gjør man ikke. Vanlig HL2 du kjøper i butikken så følger det kun med CS:Source. HL2 Bronze pakken man får kjøpt på Steam inneholder også kun dette. Silver og Gold pakken derimot, da får du tilgang til alt. Vet ikke hvordan det er med Collectors Edition. Dette trodde jeg da folk visste. (Skyt meg om jeg tar feil, men tror dette skal stemme ganske bra). det jeg mente.. var at du får alle forgjengere. ikke de nye hotte spillene! Foreksemperl dod source må du betale for.. sorry hvis jeg vill leda dere.. mente seff forgjengerne.. men ingen skade skjedd--
mark Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) Når du betaler for HL2, så får du med alle ekstra spill som følger med i HL serien. Nei, det gjør man ikke. Vanlig HL2 du kjøper i butikken så følger det kun med CS:Source. HL2 Bronze pakken man får kjøpt på Steam inneholder også kun dette. Silver og Gold pakken derimot, da får du tilgang til alt. Vet ikke hvordan det er med Collectors Edition. Dette trodde jeg da folk visste. (Skyt meg om jeg tar feil, men tror dette skal stemme ganske bra). det jeg mente.. var at du får alle forgjengere. ikke de nye hotte spillene! Foreksemperl dod source må du betale for.. sorry hvis jeg vill leda dere.. mente seff forgjengerne.. men ingen skade skjedd-- Lolert, du tar feil, kjøper man hl2 får du; steam, hl2 og cs:s. steam vil ikke si alle spill, steam er bare en platform du bruker til å starte og organisere spillene. for å svare Abe_: nei. Endret 22. desember 2004 av mark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå