Jakob K Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hei, lurer på om det er mulig å laste ned en mod eller liknende, til det originale HL-programmet (som man bla. kjørte CS 1.5 på). Mener å ha sett dette før et sted også.. På forhånd takk
FleshEater Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Du kan laste ned hundrevis av forsjellige modder til hl1. Hvis du har steam så er det bare å gå på browse games å third-party games, så finner du en del der.
Plomma2 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Eh, det der skjønte jeg ikke helt. Kan du utdype litt?
FleshEater Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Egenklig er jeg ikke så sikker på om jeg skjønte det helt heller, men jeg svarte på det jeg tror han mente.
bensinkanna Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Han vil ha cs 1.6 til den "vanelige" hl, den som var før steam og som kjørte won-net eller hva det het. Har aldri hørt om noen cs 1.6 til denne. Men hva skal du med det? Kan f.eks ikke spille på nett nå som won-net er nede for godt.
Jakob K Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Han vil ha cs 1.6 til den "vanelige" hl, den som var før steam og som kjørte won-net eller hva det het.Har aldri hørt om noen cs 1.6 til denne. Det var det jeg mente ja.. Men hva skal du med det? Den "vanlige" HL krever jo mye mindre av maskinen, frem for å ha Steam surrende i bakgrunden, som man må på CS 1.6.
Plomma2 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Så du skal ha cs1.6-nonsteam? Si det da. 1.6 kjører også på en "vanlige HL'en". Bruk google så finner du det.
Jakob K Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Jepp, det var NonSteam jeg mente. Fant det på google, fungerte fint det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå