-Jungeldyret Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hei! Er CS:S gratis? På steam så står det jo purchase når jeg høyreklikker på den, men jeg har aldri sett det i butikken?
nord Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 ja selvfølgelig er et spill som er ranket under "kjøp" i steam og følger med HL2 retail gratis. denne posten var gjennomsyret av ironi.
Pilot_ Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Spiller aldri CS, men trenger man ikke en key? Eller holder det med orginal key?
-Jungeldyret Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Det var faktisk ikke det nord:P Jeg mente egentlig: hva må man ha for å spille det! Skjønte nå at man må ha HL2, eller?
nord Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Det var faktisk ikke det nord:PJeg mente egentlig: hva må man ha for å spille det! Skjønte nå at man må ha HL2, eller? css følger med alle (?) former for HL2 du kan kjøpe, collectors ed. , retail og alle versjonene inne på steam. så om du kjøper deg hl2 så får du counter strike:source med også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå