bonzai Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 (endret) jeg sitter med en bærbar hp, bruker xp pro. jeg får ikke kommet meg på nett med IE. jeg har reparert nettverket og det gikk helt fint. er det noen som vet hvor problemet ligger ? Endret 20. desember 2004 av bonzai
zatan Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 kan det være så enkelt som at brannmur`n har blokka IE?
bonzai Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 nei, det er ingen brannmur som er på. jeg har hatt dette problemet tidligere, men husker ikke hvordan jeg retta på det.
Bamse_ Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Har du fått ip fra router/modem? (start - kjør - cmd - ipconfig) (eventuelt ipconfig /renew_all) Har du proxy?
bonzai Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 (endret) Har du fått ip fra router/modem? (start - kjør - cmd - ipconfig) (eventuelt ipconfig /renew_all) Har du proxy? ja jeg har fått ip . og jeg har ingen proxy Endret 20. desember 2004 av bonzai
Bamse_ Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Gjelder det hele nettet generelt eller bare IE? Om det er hele nettet generelt prøv å legge inn ip manuelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå