pepp Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Har en gammel maskin fra 291299,som jeg lurte på om har noen hensikt og oppgradere boios på.Maskinen er på 400mhz,og jeg har oppgradert den med xp,som funker greit Biosen er en award modular v4.60pgma.
KydeX Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Hadde jeg ikke brydd meg med. Det er et ordtak som sier at "er det ikke ødelagt, hvorfor fikse det?"
Launch Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Skader nok ikke, bare pass på at du henter rett update. Gamle BIOS'er må ofte flashes i "Dos"
Johnx Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Har selv aldri flashet bios på mine maskiner, hvis du ikke har problemer trenger du ikke å prøve å skaffe de. "Dont fix whats not broken"
MortenGj Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Hva skulle dette hjelpe for da? Hvorfor gjøre det liksom? Overklokking? Men hvis du har porblemer må jo du også poste disse! Hvis du ikke vet at problemene (hvis du har noen) ligger i BIOS ville jeg ikke anbefale å flashe BIOS. -MortenGj
Freqtal Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Ser ikke meningen i det, sånn som mange av de andre her over sier... Visst det e noe problemer som har med BIOS å gjøre, kan det være fornuftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå