TommyL Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Oooh, håper de har planer om det etterhvert ja! Har nettopp fått 3000/640 av Bluecom, men vil ha meeeer.......
CrZy_T Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Spør om et år så skal jeg nok kunne gi deg en eksagt dato.
consilium Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Sendte en mail til DataGuard om dette for noen uker tilbake, og fikk til svar at Catch/Bluecom faktisk snuste litt på ADSL2 i min sentral. Så da er ADSL2 ikke en drøm lenger håper jeg...
Ulven Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 Jeg drømmer om en tid ca februar/mars
Kjetil Lura Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Oooh, håper de har planer om det etterhvert ja!Har nettopp fått 3000/640 av Bluecom, men vil ha meeeer....... Ok, da kan eg få din hastighet på min sentral. Hehehe. Venter selv på 3000/640, men det tar sin tid gitt? rallyeraider: Hva er det som er så galt med bluecom? Er meget fornøyd med dem eg.
Libya Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Hvis de hadde hatt lyst til å lansere høyere hastigheter har de fint muligheten til det pr. dd. og trenger ikke ADSL2+. Vanlig ADSL kan gi nedstrømshastigheter på rett i overkant av 8Mbit/s.
Kjetil Lura Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jepp sant, men på mye kortere avstander. Adsl2 kan opperer på mye lengre avstand fra sentralen. Er mangen som vil ha glede av adsl2 teknologien.
rallyeraider Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Eg har hatt bluecom i over et år nå. For det første,når eg fikk den gjør det selv pakken så gikk det over en uke før eg kom på nett, di hadde gjort noe feil der oppe(greit nok,di sa di hadde gjort en feil),så da eg endelig hadde kommet meg på nett, datt eg ut ca 3 ganger i timen,sånn va det i over 6mnd. Det ble betydeligt bedre da catch kom inn i bildet..men det er ikke noe å skryte over. men bluecom gjengen er sikkert kjekke folk di.det skal eg ikke si noe på. POWERPC Det blir nok ngt eller lyse på meg ja.
TommyL Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jepp sant, men på mye kortere avstander. Adsl2 kan opperer på mye lengre avstand fra sentralen. Er mangen som vil ha glede av adsl2 teknologien. Ja, mer enn 3000 kbs klarer ikke linja mi. Så ADSL2 er hjertelig velkommen!
Libya Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jepp sant, men på mye kortere avstander. Adsl2 kan opperer på mye lengre avstand fra sentralen. Er mangen som vil ha glede av adsl2 teknologien. Ja, mer enn 3000 kbs klarer ikke linja mi. Så ADSL2 er hjertelig velkommen! Det er en vanlig misforståelse at ADSL2+ gir alle 24Mbit/s, eller i det minste dobbler den linjehastigheten du har idag. Det er absolutt ikke tilfelle. Hvis linjen din ikke sync'er på mer enn 3Mbit/s idag så vil du ikke få så forferdelig mer nedstrømshastighet med ADSL2+, men litt vil du få. Det er også forskjell på ADSL2 og ADSL2+, samt "Quad spectrum ADSL2+".
TommyL Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Jepp sant, men på mye kortere avstander. Adsl2 kan opperer på mye lengre avstand fra sentralen. Er mangen som vil ha glede av adsl2 teknologien. Ja, mer enn 3000 kbs klarer ikke linja mi. Så ADSL2 er hjertelig velkommen! Det er en vanlig misforståelse at ADSL2+ gir alle 24Mbit/s, eller i det minste dobbler den linjehastigheten du har idag. Det er absolutt ikke tilfelle. Hvis linjen din ikke sync'er på mer enn 3Mbit/s idag så vil du ikke få så forferdelig mer nedstrømshastighet med ADSL2+, men litt vil du få. Det er også forskjell på ADSL2 og ADSL2+, samt "Quad spectrum ADSL2+". Joda, jeg er klar over at jeg ikke får 24Mb/s....men økning i hastighet er uansett alltid velkommen
Ulven Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Kommer dem til å oppgradere hastighetene for det eksisterende abb du har, lr må man tegne seg for nytt abb ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå