Gå til innhold

Kjøp av nye spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg begynner å få en noe gammel PC, og lurte på hvordan de følgende spillene ville kjøre på min PC. (Jeg ønsker å kjøre på best mulig grafikk):

1. Half Life 2

2. Pirates

3. Need for speed - Underground 2

4. Prince of Persia - Warrior within

PC:

* AMD Athlon XP2000+ 1.66Ghz 266MHz bus

* DDR-DIMM PC2100 512MB DDR CL2.5

* ASUS V8420 GeForce4 Ti4200 128MB DDR

Hvordan vil spillene fungere på denne PC'en, ønsker å kjøre med best mulig grafikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Half Life 2 kan du kjøyre med alt på LOW.

Pirates har eg aldri prøvd så det kan eg ikkje uttale meg om.

Nsfu2 er ikkje så krevande som HL2, du klarar kanskje å køyre det på medium, men det tvilar eg på.

Eg har heller ikkje prøvd Prince of Persia - Warrior within så eg kan desverre ikkje uttale meg om krava til det.

Skrevet
PC:

Har selv nesten likedan PC som deg og jeg kjører HL2 med alt på High og 1024*704 (Ikke helt sikker på siste tallet der :p) etter noen tweaks som du finner på forumet. Har overklokket skjermkortet litt, men tror ikke det ble noe særlig bedre..

Pirates kjørte jeg helt laggfritt, men husker ikke innstillingene.

Skrevet
PC:

Har selv nesten likedan PC som deg og jeg kjører HL2 med alt på High og 1024*704 (Ikke helt sikker på siste tallet der :p) etter noen tweaks som du finner på forumet. Har overklokket skjermkortet litt, men tror ikke det ble noe særlig bedre..

Pirates kjørte jeg helt laggfritt, men husker ikke innstillingene.

oi da, det hakker med mitt radeon9000pro med alt på high og den samme oppløysninga... har bytta skjermkort no til Geforce 6800

Skrevet

Hvis du evnt. ikke har lyst til å bruke noen tusen på nytt skjermkort, ny ram brikke og ny prosessor, så anbefaler jeg deg og kjøpe noen gode gamle slagere, som f.eks:

Heroes of Might and Magic III

Diablo II

Baldurs Gate II

Half-Life (så får du spilt cs 1.6)

Et litt eldre NFS spill

Disse spillene er veldig bra og gir timevis på timevis på med underholning. Et billigere alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...