Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

TrueMobile 1150, hvilken router gir stabilt nett?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal sette opp et nettverk hjemme hos foreldrene mine. De har 3 pcer som skal kobles til routeren hvorav den ene, dell latitude c640 med dell truemobile 1150 mini pci kort som støtter 802.11b, skal benytte seg av trådløst nettverk.

 

Jeg var og kjøpte en netgear router på elkjøp for å koble det opp, det fungerte veldig dårlig. Den trådløse forbindelsen kom og gikk alt etter hva den følte for. Ikke veldig stabilt.

 

Er det noen som har erfaringer med routere som gir et stabilt nett med truemobile 1150 kortene?

 

Regner med at denne 3com routeren burde gi et stabilt nett ?

Endret av Doleo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell 1150 benytter seg av det velkjente hermes brikkesettet som orinoco brukte. Dette er et av de beste brikkesettene for 802.11b standarden og er et av de som de fleste produsenter sjekker opp mot om den er kompatibel.

 

Det har kommet mange drivere på dell sine sider som gjør den mer stabil. Spesielt når det kommer til windows xp. gå på http://support.dell.no og finn den nyeste driveren der.

Lenke til kommentar

Har oppdatert drivere da jeg en gang i tiden jobbet på dell support klarer jeg å finne drivere og firmware men jeg fikk det ikke til å bli stabilt mot netgear routeren. Selv etter nye drivere til 1150 kortet og ny firmware i routern.

Endret av Doleo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...