Gå til innhold

Hjelp til vurdering av Siemens SX 1 for ev. kjøp


£€O

Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe Siemens SX-1:

#Er den bra nok i forhold til de nye telefonene som er på markedet nå i dag'?

#Er den overpriset/underpriset i forhold til hva man får?

#Er den kommet slik at man kan få den i MCLAREN versjon?

 

vh. £€O :thumbup:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siemens SX1. Den begynner kanskje å bli litt gammel nå, men det er ingen dårlig telefon for det. Den har god prosessor (123MHz tror jeg), Symbian OS, kamera, radio, mp3spiller, minnekort. Eneste som kan være kjipt et tasteoppsettet, men dette er sikkert en tilvenningssak.

 

Synes ikke den er overpriset heller. MCLAREN verisjon av SX1 har jeg aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Siemens SX1. Den begynner kanskje å bli litt gammel nå, men det er ingen dårlig telefon for det. Den har god prosessor (123MHz tror jeg), Symbian OS, kamera, radio, mp3spiller, minnekort. Eneste som kan være kjipt et tasteoppsettet, men dette er sikkert en tilvenningssak.

 

Synes ikke den er overpriset heller. MCLAREN verisjon av SX1 har jeg aldri hørt om.

HAR DU IKKE HØRT OM DEN?!?!?!!?!? Den svarte modellen(tror jeg, husker ikke 100%, kan hende den var rød:D)

 

Tasteoppsettet er nesten garantert en vanesak:D et par av kameratene mine har den og han ene synes den er toppers mens den andre synes telefonen er

"kjedelig" :thumbdown:

 

 

VH. £€O

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Mere om hvordan å få et godt emnefelt kan du se her. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...