ExE Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Har et problem med spillet. Begynner den gode kampanjen og trasker rundt i morias miner og tar noen orker. Plutselig etter en liten stund kommer det et skrik og alle sammen dør av seg selv. skjer ikke på samme sted. Det samme skjedde når jeg prøvde den onde kampanjen, etter en liten stund kommer det et kjempesmell og hele basen faller i grus, game over. Hva skjer?? Jeg bruker crack på spillet fordi jeg ikke har dvd-rom som funker, har kjøpt spillet. Kan det være cracken det er no bull med?
Gunfreak Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 ja det er samme greie generals hadde, det er en anti pirat ting
Bluebeans Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Jeg bruker crack, og med kjøpt versjon. Funker da fint det.
sixx Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 hadde samme problem i generals jeg... Det varte helt til je gtok i bruk cden og ikke cracken.... Sikkert noe som gunfreak19 sa, en anticrack sak...
Kim Roger Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 enten må du skaffe deg en ny dvd-rom eller bytte inn spillet i en cd-rom versjon hvis du har kviteringa enda. det er som sagt anti-pirat sperre som hindrer deg i å spille hvis du ikke har innstalert spillet på en ordentlig måte
Whalecore Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Husker dette i Generals ja Jeg bruker crack til bfme uten problemer..
M@R7!N Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Hvordan kan det være en anti-pirat "ting" når det skjedde med orginal cd og install i generals D: ?
nonlocality Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Hvordan kan det være en anti-pirat "ting" når det skjedde med orginal cd og install i generals D: ? Da kan du kalle det for "Antipirat ting som overdriver"
figure_02 Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Jeg brukte crack til det før, jeg prøvde ikke campaign da, men skirmish funka. Online funka ikke, prøv med en annen crack. Jeg brukte en jeg fant på Megagames.
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mai 2005 Skrevet 19. mai 2005 Å få hjelp til piratkopierte saker eller cracks kan dere bare glemme her på forumet. Emnetittelen er i tillegg elendig, og sier ikke det spøtt om hva tråden handler om. Stenges.
Anbefalte innlegg