AhmanKell Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Han har akkuratt kjøpt seg Ati Radeon 9800 pro 128mb RAM http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...opic=47813&st=0 Se på bildet... Jeg tror det er skjermkortet som bugger... mangel på kjøling foreslo jeg... Jeg så de ikke hadde peiling på moped-portalen, derfor legger jeg det ut her for å få mer hjelp....
dh_iglocska Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Video minnen tar denne frekvensen ikke, prov a kjore kortet din pa 380/600, bare for a se hvis jeg ligger riktig... Hvis ja, sa er det eneste som du kan gjore a bytte kortet (hvis det er mulig)...
MortenGj Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 prøv å underklokk kortet! Disse symptomene får jeg når jeg overklokker for mye! Du kan vel kanskje kjøpe bedre kjøling for å få det mer stabilt men hvis dette er en garantisak ville jeg klart benyttet meg av dette... Og når du får kortet tilbake kan du jo uansett kjøpe ny kjøler slik at det kan overklokkes lenger, ved større stabilitet... Prøv å underklokk, gå for garanti hvis mulig og kanskje kjøp en bedre kjøler hvis du skal overklokke -MortenGj
Deadringer Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 ja, det så ut som artifacts! det kommer somoftest av overklokkeng. hvis kortet ikke er overklokket prøv å underklokke det. hvis ikke det virker ville jeg heller sendt kortet til bake å få et nytt. da får du jo ikke det du har betalt for!
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Om du ikke har klokket kortet er dette en indikasjon på at kortet har en feil. Evnt. hent ned ATItool og sjekk hvilke frekvenser kortet kjører på og sjekk opp mot f.eks skjermkorttabellen her på forumet for hvilke verdier den _egentlig_ skal ha (pr. fabrikkinstilling). Tipper mest på at kortet synger på siste verset (som i fab.feil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå