Gå til innhold

Tidsavbrudd ved posting

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den siste måneden (kanskje enda lenger) har jeg fått tidsavbrudd nesten hver eneste gang jeg prøver å legge inn et svar i en diskusjon. Jeg må ofte bruke 3-4 forsøk før det kommer gjennom. Er det andre som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

QUOTE (Ueland @ 19/12/2004 : 02:24)
Tidsavbrudd? Kan du utdype den? :)

Når jeg trykker "Svar" står det "Waiting for forum.hardware.no..." i nettleserens statuslinje, og det blir som oftest med det. Etter et par minutter timer den ut.

Skrevet (endret)

Test

Akkurat nå funker det bra - kanskje fordi lasten er liten nå kl. 05.41 søndag morgen.

Endret av Spenol
Skrevet

Skjer her og. Hovedsaklig når jeg bruker Fast reply. Skjer vel i 8/10 tilfeller eller no. Bare trykk Escape når du ser at den henger seg, og så trykker du F5/Refresh. Funker helt fett, og blir ikke dobbeltpost. :)

Skrevet

QUOTE (Ueland @ 19/12/2004 : 15:55)
Høres da ut som at du bruker Opera. Det er et problem med Opera som vi hverken kan eller vil gjøre så mye med da det ikke er vi som utvikler opera.

Dette kan ikke være noe generellt problem. Bruker selv Opera og har ikke merket noe til problemene trådstarter beskriver. Dette gjelder alle versjonene av Opera fra 6.5 til 7.54 som jeg bruker nå.

• Opprett ny...