Gå til innhold

Ny mus, MS IM 4.0 sluttet og virke.


Anbefalte innlegg

Først av alt, vet vedlig godt at det er mange tråder om dette her, men lager en ny fordi jeg vil ha litt mer spesifikk info, ikke bare "alle sier denne er bra, kjøp den du!!!1 :dribble: ".

 

Var veldig fornøyd med de 2 siste musene jeg har hatt, men har fått problemer med begge.

 

Logitech MX500 - Fungerte helt topp, men pga. at den er for høy bak måtte jeg bare slutte å bruke den. Fikk intense smerter i håndleddet etter kun få minutters bruk. Ga den bort.

 

Microsoft Im 4.0 - Denne var enda bedre enn MX500, men kvalitetsprodukt? Hva er det? Musa er under 6mnd gammel og reagerer ikke lengre når jeg klikker med venstre museknapp. Bruker den enda, men er ikke akkurat en glede. Skal kastes så langt den kan, gidder ikke retur.

 

 

Og da må man ha ny mus, igjen!

Så langt står Logitech MX1000 og Razer Diamondback på lista, har hørt mye bra om begge 2. Bruker pc'en min stort sett til surfing, musikk, lasting og litt spilling.

 

MX1000 er jo som kjent trådløs, men uten det helvette som er AA batterier, så da er ikke det så grusomt lenger :)

 

Razer'en har MYE høyere dpi, lavere profil (kanskje for lav?) og er selvsagt mye lettere...

 

EDIT: Legger til at Logitech MediaPlay Cordless Mouse kan være interressant.

 

Så til det store spørsmålet, hvilken skal jeg gå for?

Og hvor skal jeg bestille? Ser det er over 100,- i forskjell på Razer musa fra Databutikken (436,-) og Nesthop (550,-).

 

 

 

PS! At det skal være så utrolig vanskelig og lage ei mus som holder mer enn 1 år :mad:

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Razer Diamondback er uansett det beste valget, MX1000 er overhodet ikke beregnet for gaming, den har en fin form, og ser bra ut, men den har ALTFOR høt responstid, som alle andre trådløse.

 

Razer DB sitter perfekt i hånden etter litt tillvenning, du vet sikkert også at på "den teknologiske fronten" er den noe av, oom ikke det beste, på markedet nå.

 

Har den foresten selv, og kunne aldri tenkt meg å bytte til noe annet ;)

 

Er du usikker? ta en google: diamondback review / diamondback vs mx1000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...