FuzzFuet Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Når jeg spiller av en DVD film i Media Player10, så blir det mye mørkere enn på tv'n, og jeg kan ikke stille på noe Hva skal jeg gjøre for og få det lysere?
Bach Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Hører vel til under skjermkort eller noe ... Se om du har en tab som heter "overlay" i skjermegenskapene. En av innstillingene under denne pleier å være "gamma". Øk denne litt og se om det hjelper.
FuzzFuet Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Knappene på skjærmen er ødelagt! så jeg kan ikke stille på noe der heller.
FuzzFuet Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Finner ikke noe "overlay" tab.
FuzzFuet Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Vil det si at jeg ikke kan få det lysere, hvis jeg ikke bruker en annen skjærm?
Bach Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Har vel aldri vært noen overlay-tab på skjermer. Overlay-tab'en finner du ved å høyreklikke på skjermen, velge "egenskaper" og trykke på "avansert".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå